کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار مدیرعامل بانک ملی از شرکت خدمات انفورماتیک اعلام شد

پروژه تحویلداری تحت وب تا سه ماه دیگر در بانک ملی کامل می‌شود

شرکت خدمات انفورماتیک , 13 اسفند 1397 ساعت 21:52

مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک، هدف از اين بازديد را معماري نوين همکاري‌هاي آينده بين دو طرف عنوان کرد و گفت: اين همکاري‌ها به نفع مردم و مشتريان بوده و سبب افزايش کيفيت خدمات و محصولات بانک ملي ايران خواهد شد.



آیتی‌من-  محمدرضا حسین زاده که همراه با سایر اعضای هيات مديره بانک ملي ايران در شرکت خدمات انفورماتيک حضور يافته بود؛ با بيان اينکه دورنماي خوبي از همکاري دو طرف ملاحظه مي شود، افزود: با گسترش روند رو به رشد تعاملات فیمابین، حرکت بانک ملی در رسیدن به جایگاه اول نوآوری بیش از پیش سرعت مي گيرد و این بانک همانگونه که در ميزان تراکنش‌ها در جایگاه نخست قرار دارد؛ در ارائه خدمات مبتنی بر جديدترين فناوری‌های روز هم پیشتاز خواهد بود.

در این نشست همچنين مدیرعامل بانک ملی دلیل حضور در شرکت خدمات انفورماتيک را قدردانی از زحمات و اقدامات مدیریت ارشد و کارکنان اين شرکت عنوان کرد و ضمن تاکید بر جایگاه حاکمیتی بانک ملي خاطر نشان ساخت: بانک ملي هميشه در جايگاه نخست بوده و بايد در ارائه خدمات و محصولات نوين به مشتريان نيز پيشتاز باشد که اين مهم با همکاري شرکت خدمات انفورماتيک محقق مي‌گردد.

مدیرعامل بانک ملی برخورداری از رویکرد نوآورانه در تمامی تعاملات و پروژه‌های مشترک بین شرکت خدمات انفورماتيک و بانک ملی را مورد تاکید قرار داد و خواستار آن شد که پروژه موفق تحویلداری تحت وب که به گفته وي، در نوع خود انقلابی فناورانه را در بانک ملي منجر شده و سکوي پرشي براي پيشبرد اهداف بانک به شمار مي‌رود؛ در سه ماهه اول سال آینده به طور کامل به اجرا درآيد.

در ادامه اين ديدار، «سيد ابوطالب نجفی» مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، اين شرکت را با توجه به سطح همکاری های دو طرف، بخشی از خانواده بانک ملی ذکر کرد و ضمن تایید سخنان مدیرعامل بانک ملی در خصوص سطح بالاي تعاملات در سال‌های اخیر گفت: بانک ملی در جایگاه رهبري صنعت بانکداري کشور قرار دارد؛ علاوه بر این قطعا نقش محوری بانک ملی در تحولات آينده به ویژه در بهره‌گیری از داده های موجود به عنوان ابزار کلیدی برای تصمیم گیری های دقیق و هدفمند، بیش از پیش نمایان خواهد شد.

در اين بازديد، همچنين «فرهاد فائز» معاون بازاريابي و فروش شرکت خدمات انفورماتيک با ارائه گزارشي از همکاري‌هاي اين شرکت با بانک ملي بيان داشت: بانک ملي هم اکنون با داشتن بيش از 3200 شعبه، 9هزار خودپرداز و 57.5 ميليون کارت بانکي فعال، بزرگترين بانک کشور محسوب مي شود. وي اضافه کرد: در يازده ماهه نخست امسال بانک ملي بيش از 6.3 ميليارد تراکنش شتاب داشته که رشد 32 درصدي نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان مي‌دهد.

معاون بازاريابي و فروش شرکت همچنين پروژه‌هاي تحويلداري تحت وب، آغاز پیاده سازی استاندارد EMV در حوزه کارت، رمز يکبار مصرف نرم افزاري، توسعه سامانه هاي مقابله با پولشويي، افزایش سرویس های مديريت کانال، ارتقاي سامانه پرداخت قبوض و عملياتي کردن سامانه نهاب را به عنوان مهم‌ترين پروژه‌هاي جاری در همکاري بين شرکت خدمات انفورماتيک و بانک ملي عنوان کرد.

براساس این گزارش در ابتدای دیدار امروز، مديرعامل بانک ملي ايران به همراه اعضاي هيئت مديره اين بانک، از بخشهاي مختلف سايت شرکت خدمات انفورماتيک و نیز مرکز پایش بازديد کردند.
 


کد مطلب: 271384

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271384/پروژه-تحویلداری-تحت-سه-ماه-دیگر-بانک-ملی-کامل-می-شود

ITMen
  https://www.itmen.ir