۰

هواوی ۱۰ میلیون گوشی از سری میت 20 فروخت

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳
هواوی ۱۰ میلیون گوشی از سری میت 20 فروخت

آی‌تی‌من- هواوی به تازگی در کنگره جهانی موبایل از گوشی میت ایکس که مجهز به نمایشگر تاشونده بود رونمایی کرد. حالا خبرها حاکی از آن است که این تولیدکننده موفق چینی درصدد است تا در طول یکی دو هفته آینده از گوشی‎های سری پی ۳۰ رونمایی کند. 

این کمپانی چینی امسال روی دوربین‏‌های چهارگانه متمرکز شده است که احتمال می‌رود صنعت تصویربرداری موبایلی تحول تازه‎ای را تجربه کند. 

هواوی در طول سالی که گذشت توانست با کنار زدن اپل، جایگاه دوم تولیدکنندگان موبایلی را در دنیا به خود اختصاص دهد و بر این اساس در صدد ربودن جایگاه اول از دستان سامسونگ است.

هواوی در طول چهار و نیم ماه توانست 10 میلیون دستگاه از گوشی‌های سری میت ۲۰ به فروش برساند. 

البته هواوی در حالی به این رقم رسیده است که در بازار آمریکا امکان فروش محصولاتش را ندارد، این درحالی است که آمریکا یکی از بازارهای بزرگ و سودده گوشی‌های هوشمند در دنیا محسوب می‌شود. البته، این اولین‌بار نیست که محصولات پرچم‌دار هواوی به این رکورد رسیده؛ اما پی ۲۰ و میت ۱۰ تقریبا همزمان به این میزان فروش رسیدند. 

بر اساس گزارش دفتر هواوی در ایران، این میزان فروش از زمان شروع عرضه این محصولات از اکتبر ۲۰۱۸ تاکنون محاسبه شده است.

درحالی‌که پی ۲۰ و پی ۲۰ پرو برای دستیابی به این میزان فروش نهایتا به ۵ ماه نیاز داشتند، رسیدن به این هدف فروش برای میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو حدودا ۲ ماه بوده است.

البته، محبوبیت این گوشی‌های هواوی درحد گوشی‌های سری پی ۲۰ نبوده است. منظور از میت ۱۰ پرو، همان مدلی است که کاربران آمریکایی نیز می‌توانند آن را آنلاک‌شده از برخی نمایندگی‌های فروش معتبر در آمریکا بخرند و همچنین، از ضمانت معتبر هواوی نیز بهره ببرند.

اساسا امکان خرید دو گوشی‌ هوشمند میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو در آمریکا وجود دارد؛ اما وب‌سایت ای‌بِی (eBay)، تنها جایی است که افراد می‌توانند محصولات مذکور را در این کشور بخرند. در این وب‌سایت، چند فروشنده کم‌وبیش معتبر وجود دارد که مدل بین‌المللی گوشی‌های هوشمند میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو را با قیمتی معقول، ولی بدون ضمانت می‌فروشند.

باتوجه‌به آنچه گفته شد، هواوی برای رسیدن به موفقیت در راهش به حضور در آمریکا نیازی ندارد. این غول فناوری چینی در آسیا حضور گسترده‌ای دارد و سرعت رشدش در اروپا نیز بسیار زیاد است. هواوی حتی در کانادا به برندی محبوب تبدیل شده و گوشی‌های سری میت ۲۰ از طریق اپراتورهای بزرگ این کشور، ازجمله راجرز، بِل و تِل‌اس فروخته می‌شوند. اگر هواوی فعالیتش در حوزه گوشی‌های پرچم‌دار و میان‌رده را به‌همین منوال ادامه دهد، به‌احتمال زیاد تبدیل این شرکت به بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی هوشمند در دنیا را شاهد خواهیم بود.
 
مرجع : Phone Arena
کد مطلب : ۲۷۱۴۷۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما