۰

وان‎پلاس گوشی تاشو نمی‌سازد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳
وان‎پلاس گوشی تاشو نمی‌سازد

آی‎تی‎من- سامسونگ و هواوی سردمداران تولید گوشی‎های تاشو در دنیا هستند و نخستین گوشی‎های تاشونده‌شان را به ترتیب با نام‎های گلکسی فولد و میت ایکس معرفی کرده‎اند. بنابراین سایر تولیدکنندگان به تبع این شرکت‎ها اقدام به طراحی و ساخت گوشی‎های مجهز به نمایشگرهای منعطف کرده‎اند.

ظاهرا بازار گوشی‎های هوشمند با عرضه محصولاتی با نمایشگر بزرگ، پردازنده‎های قدرتمند و دوربین پیشرفته اشباع شده و حالا تولیدکنندگان به فکر ساخت گوشی‏‌هایی افتاده‎اند تا تحولی در دنیای گوشی‎های هوشمند ایجاد کنند؛ بنابراین ساخت گوشی‎های تاشو با نمایشگرهای انعطاف پذیر طرحی تازه و ایده‎ای نوین است تا بازار را به سوی فناوری‎های تازه بکشاند.

اگرچه توجه بسیاری از تولیدکنندگان دنیا به ساخت این دستگاه‎ها جلب شده، اما برخی از کمپانی‎ها از جمله شرکت چینی وان پلاس نیز تولید چنان محصولاتی را فعلا در دستور کار خود قرار نداده و معتقد است تا زمانی که این محصولات امتحان خود را پس ندهند و از جلب رضایت مشتریان اطمینان حاصل نکنند حاضر نیستند چنین ریسکی را بپذیرند.

بر این اساس مدیرعامل وان پلاس اعلام کرده که هم اکنون هنوز برای تولید و توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو زمان و راه زیادی باقی مانده و این شرکت هنوز تصمیمی در خصوص ورود به این حوزه را نگرفته‌ چراکه بر این باور است برای موفقیت و شکوفایی در این حوزه بسیار زود است.

به گفته وی، هم اکنون زمان مناسبی برای عرضه و معرفی گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف پذیر نیست و تمرکز این شرکت چینی در حال حاضر بیشتر روی افزایش میزان فروش و درآمدزایی است.

با اینکه این شرکت چینی در سایر عرصه‌ها همچون خودروسازی نیز فعالیت‌های گسترده‌ای داشته و سعی دارد همواره با تمرکز روی فناوری‌های نوین همچون شبکه ۵G و هوش مصنوعی به ارتقای سطح خود در بازارهای جهانی بیاندیشند، اما به نظر می‌رسد هنوز تمایلی به ورود به حوزه تولید گوشی‌های هوشمند تاشو نشان نداده است.

چند ماه پیش مدیرعامل شرکت ال‌جی در آستانه رویداد مهم کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۹ بارسلون نیز اعلام کرده بود شرکت ال‌جی برخلاف سایر تولیدکنندگان موبایل، علاقه و عجله‌ای برای معرفی و عرضه گوشی هوشمند تاشو ندارد.

 
مترجم : ساحره چمنی
مرجع : gizchina
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۱۶۷۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما