۱

۷گوشی «آنر» با قیمت زیر ۳میلیون تومان

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۰
۷گوشی «آنر» با قیمت زیر ۳میلیون تومان
 
۷- آنر ۷اس (HONOR 7S)
آنر ۷اس مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی آنر است. این گوشی صفحه‌نمایشی ۵.۴۵ اینچی دارد که بیش از ۷۳درصد از صفحه جلو را در بر می‌گیرد. این گوشی سه درگاه مجزا دارد و به طور هم‌زمان از دو سیم‌کارت در کنار کارت حافظه جانبی تا سقف ۲۵۶گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
آنر ۷اس ۲گیگابایت حافظه رَم و ۱۶گیگابایت حافظه داخلی دارد و به باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری مجهز است. اندروید ۸ و دوربین‌های اصلی و سلفی ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی از این گوشی، محصول خوش‌قیمت و کارا می‌سازد.
آنر ۷اس را می‌توانید با قیمتی در حدود یک میلیون ۶۰۰هزار تومان در بازار خریداری کنید.
 
۶- آنر ۷ای (HONOR 7A)
آنر ۷ای از گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه آنر است که با شعار کارا و قدرتمند روانه بازار شده است. این گوشی نمایشگر ۵.۷ اینچی با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ دارد که تجربه خاص را هنگام تماشای محتوای تصویری و ویدئویی رقم می‌زند.
آنر ۷ای از جمله دستگاه‌هایی است که به فناوری امنیتی پیشرفته و به‌روز قابلیت تشخیص چهره مجهز است. با استفاده از این فناوری می‌توانید با کمک چهره خود قفل گوشی را باز کنید.
این گوشی با حافظه رَم ۲گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲گیگابایت در بازار عرضه می‌شود. دوربین اصلی ۱۳ و دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی به شما کمک می‌کند تا عکس‌های باکیفیتی ثبت کنید و خاطره‌ٰهایتان را شیرین‌تر از همیشه حفظ کنید.
نکته مهم دیگر در مورد این گوشی داشتن سه درگاه است. دو درگاه برای پشتیبانی از دو سیم‌کارت و دیگری برای استفاده از کارت‌ حافظه‌جانبی است. آنر ۷ای از کارت حافظه تا سقف ۲۵۶گیگابایت پشتیبانی می‌کند.
آنر ۷ای را می‌توانید با قیمتی در حدود یک میلیون ۸۰۰هزار تومان خریداری کنید.
 
۵- آنر ۷سی (HONOR 7C)
آنر ۷سی با دوربین دوگانه ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی در بازار ایران عرضه می‌شود.همچنین× این گوشی به دوربین سلفی ۸مگاپیکسلی مجهز است. این گوشی صفحه‌نمایشی ۵.۹۹ اینچی دارد و از سیستم‌های امنیتی بازگشایی قفل با تشخیص چهره و اثرانگشت بهره‌مند است.
قابلیت مهم دیگر آنر ۷سی پشتیبانی از سه درگاه است. دو درگاه را می‌توانید برای دو سیم‌کارت استفاده کنید و از درگاره سوم برای قرار دادن کارت حافظه جانبی بهره ببرید. آنر ۷سی بنده فلزی دارد و در برابر ضربه‌های احتمالی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می‌دهد.
آنر ۷سی با قیمتی در حدود ۲میلیون ۳۵۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

  
۴- آنر ۹ لایت (HONOR 9 Lite)
آنر ۹ لایت با چهار دوربین و طراحی بدنه جذاب، طرفداران بسیاری در بازار ایران دارد. این گوشی دو دوربین اصلی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و همچنین دو دوربین سلفی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی دارد. بدنه شیشه‌ای با فریم آلومینیومی این محصول حالت آینه‌ای دارد و این گوشی را بسیار جذاب کرده است.
صفحه‌نمایش ۵.۶۵ اینچی بیش از ۷۵درصد صفحه جلو را در اختیار خود قرار دارد و با رزلوشون ۲۰۶۰ در ۱۰۸۰ و تعداد ۴۲۸ پیکسل در صفحه تجربه بصری چشم‌نوازی را رقم می‌زند.
آنر ۹ لایت با اندروید ۸ در بازار عرضه شده است و به‌روزرسانی اندروید ۹ را هم دریافت می‌کند. تراشه کایرین ۶۵۹، پردازنده ۸‌هسته‌ای، حافظه رم ۳ و حافظه داخلی ۶۴گیگابایت ترکیب قدرتمند را رقم می‌زند که به راحتی از پس هر پردازشی برمی‌آید.
آنر ۹ لایت با قیمتی حدود ۲میلیون ۶۰۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.
 
۳- آنر ۷ایکس (HONOR 7X)
آنر ۷ایکس برای کسانی ساخته شده است که به دنبال سخت‌افزاری قدرتمند و دروبین باکیفیت برای عکاسی می‌گردند.
آنر ۷ایکس به نمایشگر ۵.۹۳ اینچی تمام‌صفحه آنر مجهز است. تراشه ۱۶ نانومتری کایرین ۶۵۹ و پردازنده ۸هسته‌ای در کنار حافظه رَم ۴گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴گیگابایتی به شما این امکان را می‌دهد تا به‌راحتی اپلیکیشن‌های متعددی را استفاده کنید.
دوربین اصلی این گوشی دوربین دوگانه است و به دو لنز ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی مجهز است که عکس‌هایی باکیفیت را برایتان ثبت ‌می‌کند. از طرفی دوربین ۸مگاپیکسلی سلفی با آپرچر f/2.0 ثبت عکس‌های باکیفیت را نوید می‌دهد.
آنر ۷ایکس به باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپری مجهز است و از سنسور اثر انگشت به عنوان روش امنیتی بهره می‌برد.
در حال حاضر آنر ۷ایکس با قیمتی در حدود ۲میلیون ۷۵۰هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.
 

۲- آنر ۸ای (HONOR 8A)
آنر ۸ای نسخه جدیدترین نسخه خانواده A آنر است. این گوشی با اندروید ۹ و رابط‌کاربری اموشن ۹ در بازار عرضه می‌شود. آنر ۸ای در چند نسخه مختلف در بازار ایران یافت می‌شود. نسخه‌های متفاوت این محصول دارای حافظه‌ رَم و داخلی متفاوتی هستند و در عین حال ممکن است به سنسورهای اثرانگشت و ان‌اف‌سی (NFC) مجهز نباشند.
صفحه‌نمایش آنر ۸ای ۶.۰۹ اینچی است و ناچ قطره‌ای دارد. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ و دوربین سلفی آن ۹ مگاپیکسلی است. آنر ۸ای پردازنده‌ای ۸هسته‌ای و باتری ۳۰۲۰ میلی‌آمپری دارد.
در طراحی این محصول از ناچ قطره‌ای استفاده شده است تا بخش بیشتری از پنل جلو گوشی در اختیار صفحه نمایش باشد و تجربه دیداری متفاوتی برای کاربر رقم بزند.
در حال حاضر با توجه به نسخه‌های متفاوت آنر ۸ای ممکن است قیمت‌های متفاوتی در بازار موبایل وجود داشته باشد.
قیمت آنر ۸ای با حافظه رَم ۲گیگابایتی، حافظه داخلی ۳۲گیگابایتی و سنسور اثر انگشت حدود ۲میلیون ۱۰۰هزار تومان است.
 

۱- آنر ۸سی (HONOR 8C)
آنر ۸سی برای افرادی طراحی شده است که به گوشی مقرون‌به‌صرفه با کارایی خوب نیاز دارند. البته، مهم‌ترین نکته این است که آنر ۸سی گوشی هوشمندی است که با باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری در بازار عرضه می‌شود. ظرفیت باتری این گوشی به نحوی است که با هر بار شارژ می‌توان ۳۶ از آن استفاده کرد.
آنر ۸سی صفحه‌نمایش ۶.۲۶ اینچی با ناچ دارد که این طراحی ناچ باعث می‌شود که بتوانید بین نسبت‌های تصویر ۱۹ به ۹ و ۱۸ به ۹ جابه‌جا شوید.
آنر ۸سی دارای دو درگاه سیم‌کارت برای پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت است و در کنار آن درگاهی مجزا برای کارت حافظه جانبی دارد که تا ۲۵۶گیگابایت امکان افزایش حافظه را میسر می‌سازد.
این گوشی به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۲ و پردازنده ۸هسته‌ای مجهز است و برای امنیت بیشتر از سنسور اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند.
دوربین اصلی آنر ۸سی به دو لنز ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی مجهز است و با دوربین سلفی ۹ مگاپیکسلی هم می‌توانید لحظاتی باکیفیت ثبت کنید.
آنر ۸سی برای افرادی مناسب است که به دنبال گوشی هوشمند کارا و قدرتمندی می‌گردند که باتری بسیاری قوی نیز داشته باشد.
در حال حاضر قیمت نسخه ۳۲گیگابایتی با حافظه رَم ۳گیگابایتی در بازار ۲میلیون ۴۵۰هزار تومان است.


گوشی‌های آنر در فروشگاه‌های آنلاین و فروشگاه واقع در سطح شهرهای ایران به فروش می‌رسد. گوشی‌های زیر ۳میلیون تومان آنر محصولات مقرون‌به‌صرفه هستند که به نسبت قیمت‌شان از کیفیت بالایی برخورداند.
گفتنی است که گوشی‌های آنر با گارانتی‌های مایکروتل، همراه تجارت بزرگ‌مهر و یاس جهان در بازار عرضه می‌شوند.
برای بررسی اصالت گوشی‌های آنر، پیش از هرکاری بهتر است با شماره ۰۲۱۴۲۰۰۰ تماس بگیرید. پس از برقراری تماس با داخلی ۱ ارتباط بگیرید و منتظر بمانید تا تلفن گویا شما را به پشتیبانی وصل کند. پس از اتصال به اپراتور، شماره IMEI دستگاه را برای اپراتور بخوانید تا اصالت دستگاه را تایید کند. دستگاه‌هایی که اصالت آن‌ها توسط مرکز تماس ۰۲۱۴۲۰۰۰ تایید شود در واقع شامل گارانتی هستند.
 
کد مطلب : ۲۷۱۶۹۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما