۰

 معرفی پروژکتور F1 ایسوس

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۵
 معرفی پروژکتور F1 ایسوس
 
آی‌تی‌من- پروژکتور F1 با لنزی تماما شیشه‌ای از نوع short-throw می‌تواند از فاصله 3.7 متری، تصویری 210 اینچی به نمایش بگذارد و در فضاهای کوچک تصاویری بزرگ و با کیفیت در اختیار کاربر قرار دهد. 

این پروژکتور با وجود دوربینی در خود و لنز Auto focus جهت تنظیم فوکوس خودکار و رزولوشن 1920X1080 علاوه بر نمایش تصاویری فوق‌العاده، دارای  ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی نیز است. به طوری که دارای حفره‌های خروجی و بلندگو با شبکه فلزی است که می‌تواند در بهینه سازی خروجی گرمایی و صوتی این پروژکتور کمک کند. همچنین این پروژکتور دارای نورپردازی AURA RGB است.

پروژکتور F1 دارای منبع نوری از نوع RGB LED، شدت خروجی نور 1200 لومن و پوشش فضای رنگی NTSC صد درصدی است که سبب نمایش تصاویری روشن‌تر و شفاف‌تر می‌شود.

این پروژکتور دارای 2 اسپیکر استریو 3 وات و ساب ووفر 8 وات است که در کنار تکنولوژی صدای Harman Kardon  صدای 2.1 کاناله ای را برای این پروژکتور به ارمغان می‌آورد.

استفاده از این پروژکتور بسیار ساده است، F1 برای تنظیم جهات تا +30 درجه‌ای، جهات افقی و عمودی را به طور خودکار تنظیم کرده و این تنظیم زاویه خودکار، به پروژکتور اجازه قرارگیری در مکانی غیر از وسط پرده نمایش را می‌دهد تا بتواند  درصورت استفاده در زوایای غیر مستقیم تصاویری واضح و بدون اعجاج ارایه کند.

همچنین این پروژکتور با سنسور فوکوس خودکار فاصله بین پروژکتور و سطح مورد نمایش را اندازه می‌گیرد تا بهترین تصویر را در اختیار قرار دهد. علاوه بر این F1 دارای یک استند تنظیم ارتفاع دو لبه و یک کنترل از راه دور برای راحتی استفاده هرچه بیشتر است.

این پروژکتور دارای تنوع درگاه‌های اتصالی از جمله  دو درگاه HDMI، یک درگاه VGA و یک درگاه USB-A است. علاوه بر این قابلیت اتصال بی سیم از طریق وای فای با گجت‌های موبایلی نیز فراهم آورده شده تا کاربر هیچ گونه خلائی برای ارتباط با پروژکتور حس نکند.

 
کد مطلب : ۲۷۱۷۲۵
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما