۰

فیلتر یک سایت بی‌مجوز فعال در بازاریابی شبکه‌ای

تاریخ انتشار
جمعه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۲
فیلتر یک سایت بی‌مجوز فعال در بازاریابی شبکه‌ای

آی‌تی‌من- به گزارش ایرنا، معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی با اعلام این مطلب در کانال شخصی خود در ایتا نوشت: مرتضوی مدیر شرکت تلفیق هنر با مراجعه به معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور ادعاهایی را در خصوص نحوه کار خود مطرح کرده و اعلام داشت که حاضر است با پذیرش شرایط قانونی مجوز بازاریابی شبکه‌ای را دریافت کند.

«جوادجاویدنیا» در پاسخ به این ادعاها بیان داشت: بررسی تخصصی لازم انجام خواهد گرفت و در صورت احراز صحت این ادعا و انجام تغییرات لازم در راهبرد بازاریابی و ارائه تضمین‌های لازم همانند سایر شرکت‌های فعال در این زمینه، حمایت لازم در جهت صدور مجوز این شرکت به عمل خواهد آمد.

وی افزود: اما چنانچه خلاف آن اثبات شود فیلترینگ رفع نخواهد شد و پرونده می‌بایست روند قانونی خود را دنبال کند.

معاون دادستان کل کشور به اعضای این شرکت اعم از تولیدکنندگان و بازاریابان توصیه کرد تا تعیین تکلیف نهایی شرکت و مشخص شدن وضعیت از ادامه فعالیت خودداری کنند.

وی اضافه کرد: تلاش خواهد شد هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود. البته مسوولیت فعالیت بدون مجوز بر عهده مدیران شرکت و لیدرهای اصلی آن خواهد بود و مدیران شرکت در صورتیکه موفق به اخذ مجوز بازاریابی شبکه‌ای نشوند، خواهند توانست با تغییر راهبرد خود به حالت تک سطحی و بدون پرداخت سود به سایر بازاریابان سطوح قبل، پس از اخذ جواز کسب از اتحادیه کسب و کارهای فضای مجازی به کار خود ادامه دهند.

جاویدنیا افزود: به دنبال فعالیت شدید شرکت‌های هرمی شورای عالی امنیت ملی مصوب کرد نمونه‌های داخلی شرکت‌های بازاریابی شبکه ای با نظارت‌های لازم شکل بگیرد. لذا هر گونه فعالیت در زمینه بازاریابی شبکه‌ای بدون مجوز کمیته نظارت ممنوع است و با عاملان آن در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.
 
مرجع : ايرنا
کد مطلب : ۲۷۱۷۸۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما