۰
برای حضور در اینوتکس 2019؛

شرکت‌های خلاق و نوآور، تخفیف 50 درصدی می‌گیرند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۶
شرکت‌های خلاق و نوآور، تخفیف 50 درصدی می‌گیرند
 
آی‌تی‌من- همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه اینوتکس و به منظور کمک به ترویج و معرفی شرکت‎های خلاق در این رویداد، این شرکت‎ها از تخفیف 50 درصدی هزینه های اخذ غرفه تا سقف 20 میلیون ریال توسط دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت‌های خلاق بهره مند می شوند.

شرکت‎های خلاق متقاضی می توانند با مراجعه به وب‌سایت اینوتکس، تا 15 اردیبهشت ماه ثبت نام کرده و پس از حضور در رویداد مبلغ حمایتی خود را از دبیرخانه دریافت کنند.

«نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری»(INOTEX) طی هفت دوره گذشته خود، میزبان استارتاپ‌ها و شرکت‎های فناور زیادی ازکشورهای مختلف بوده است. همچنین این نمایشگاه درطول 7 دوره گذشته خود میزبان بیش ازهزارشرکت کننده (غرفه دار) از 25 کشور مختلف بوده و اهدافی مانند تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه را دنبال کرده است.

در طول برگزاری این نمایشگاه از ابتدا بیش از 700 جلسه مذاکره اختصاصی (B2B) میان شرکت کنندگان در نمایشگاه برگزار شده است.

بازیگران مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری در نمایشگاه اینوتکس به صورت غرفه دار، بازدیدکننده، سخنران، پنلیست، منتور و سرمایه‌گذار حضور دارند. INOTEX، بستر ملاقات و شبکه سازی میان فعالان اکوسیستم بوده و زمینه ملاقات با منتورها، استارتاپ‌های برتر، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران را فراهم می‌آورد. نمایشگاه، امسال میزبان اولین مجمع نوآوری آسیا و اقیانوسیه و میهمانانی از 62 کشور مختلف است.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2019) از 19 الی 22 خردادماه در نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» برگزار می شود.
کد مطلب : ۲۷۱۸۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما