کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وان‌پلاس 7 پرو با قیمت 700 یورو عرضه می‎شود

GSMArena , 23 ارديبهشت 1398 ساعت 19:40

مترجم : ساحره چمنی

شرکت وان پلاس گوشی پرچمدار جدیدی معرفی کرده که قرار است با قیمت حدود 700 یورو در اختیار مشتریان قرار گیرد.



آی‌‏تی‏‌من- بر اساس اطلاعاتی که درباره گوشی «وان‌پلاس ۷ پرو» منتشر شده، دارای حافظه ذخیره‌سازی نوع UFS 3.0 است و از سرویس‏‌های شبکه 5G و دوربین سه گانه پشتیبانی می‎کند.

گزارش‏‌ها حاکی است که این گوشی با حدود قیمت ۶۹۹ یا ۷۰۹ یورو به بازار عرضه خواهد شد. نسخه ارزان‌قیمت دارای ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

البته باید به این نکته اشاره کرد که قیمت گوشی‏‌های این شرکت در همه بازارها یکسان نیست و بسته به نوع بازار سیاست متفاوتی برای عرضه محصولاتش دارد. این کمپانی اعلام کرده که نسخه‎ای از گوشی «وان‌پلاس 6 تی/ OnePlus 6T» را با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۵۸۹ یورو در انگلیس عرضه کرد در حالی که همین گوشی را با قیمت کمتری در چین فروخت.

نسخه دیگر گوشی «وان‌پلاس 7 پرو» با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به قیمت 749 یورو عرضه خواهد شد. همچنین نسخه‎ای از این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی، قیمتی ۸۱۹ یورویی خواهد داشت.

بر این اساس به نظر می‎رسد که وان‌پلاس قیمتی بالایی را برای پرچم‌دار جدید خود درنظر گرفته است. چرا که وان پلاس وعده داده بود که قیمت محصولاتش را پایین نگه می‎دارد.

 


کد مطلب: 271966

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/271966/وان-پلاس-7-پرو-قیمت-700-یورو-عرضه-می-شود

ITMen
  https://www.itmen.ir