۰

آیفون XR امسال در رنگ‌های سبز و بنفش عرضه می‎شود

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱
آیفون XR امسال در رنگ‌های سبز و بنفش عرضه می‎شود

آی‎تی‎من- گزارش‌‏ها حاکی است که اپل قصد دارند در نسل بعدی آیفون  XR، دو رنگ سبز و بنفش را جایگزین رنگ‌های آبی و مرجانی کند. این دو رنگ جدید به رنگ‌های سفید، مشکی، زرد و قرمز اضافه خواهد شد و در دسترس خریداران قرار می‎گیرد.

در این گزارش همچینن اطلاعاتی درباره قاب آیفون XS و XS Max آمده است که براساس آن گفته می‌شود این قاب‌ها در رنگ‌های سفید، مشکی، زرد، قرمز، سبز و یاسی به بازار عرضه خواهند شد که این رنگ‏‌ها مشابه رنگ‌بندی موجود برای قاب چرمی آیفون‌های مذکور است. 

اپل هنوز درباره تعداد گوشی‏‌هایی که قرار است امسال راهی بازار کند، خبری منتشر نکرده اما انتظار می‌رود مدل جدید آیفون 10s و 10r را پاییز سال جاری معرفی کند.

بر اساس اطلاعاتی که پیشتر درباره گوشی‏‌های امسال اپل منتشر شده، آیفون‏‌های 2019 به نمایشگر‌های ۵.۸ اینچی و ۶.۵ اینچی اولد مجهز خواهند شد و سرعت این دستگاه‌ها به‌میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. 

همچنین گفته می‌‏شود که آیفون‌های امسال به دوربین سه‌گانه در پشت دستگاه و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در جلوی گوشی مجهز خواهند شد. از سوی دیگر پیش بینی می‎شود که آیفون‌های امسال قابلیت شارژدهی القایی به سایر دستگاه‌ها را داشته باشند و علاوه‌براین، باتری درنظرگرفته‌شده برای این محصولات بزرگ‌تر از نسل فعلی خواهد بود. 

 
مترجم : ساحره چمنی
مرجع : DailyMail
کد مطلب : ۲۷۱۹۷۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما