کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دنیای جذاب حرفه‌ای‌ها

بررسی دو سری از نمایشگرهای Standalone سامسونگ

29 ارديبهشت 1398 ساعت 19:46

نمایشگرهای دیجیتال در عصر ارتباطات دیگر دستگاه‌هایی آزمایشی و تجربی نیستند، این نمایشگرها حالا برای هر کسب‌وکار کوچک و بزرگی که بخواهد کالا و خدمات خود را به شکلی تاثیرگذار و البته مقرون‌به‌صرفه معرفی کند، یک ضرورت محسوب می‌شود.
این نمایشگرهای حرفه‌ای به گونه‌ای عمل می‌کنند که پیام‌های مدنظر کسب‌وکارها در زمان‌ درست و جای مناسب به مخاطبان هدف منتقل شود.



آی‌تی‌من- سامسونگ به عنوان شرکتی پیشرو در زمینه‌های تولید نمایشگرهای حرفه‌ای و تجاری نوع ویژه‌ای از این نمایشگرها را با عنوان اسمارت ساینیج تولید می‌کند. اسمارت ساینیج‌های سامسونگ در بازار نمایشگرهای حرفه‌ای به عنوان دستگاه‌هایی با صفحه نمایش زیبا و چشم‌نواز، بدنه مقاوم و بادوام، کارکرد طولانی و مدیریت آسان محتواها شناخته می‌شوند. این نمایشگرها در مدل‌های متنوعی همچون Outdoor، ویدیو وال‌ها، نمایشگرهای تعاملی و Standalone طراحی و تولید می‌شوند.



نمایشگرهای مدل Standalone سامسونگ به طور خاص برای نمایش محتوا و تبلیغات در فضاهای داخلی طراحی شده است. در ادامه قابلیت‌های سری QMF و QBH از اسمارت‌ ساینیج‌های مدل Standalone سامسونگ را مرور می‌کنیم.
 
 
 QMF: همه‌کاره در همه شرایط
 
صاحبان کسب‌وکار هر ساله هزینه‌های نسبتا زیادی را به پای طراحان آگهی‌ها و محتواهای تبلیغاتی می‌ریزند تا محتوایی شیک و موثر برای برند خود داشته باشند. حالا اگر این محتوا از دستگاهی ناکارآمد و معیوب پخش شود تمام این هزینه‌ها انگار در جوی آب ریخته شده است. برای اینکه چنین اتفاقی نیفتد نیاز است تا نمایشگری با کیفیت بالا به کار گرفته شود. نمایشگری که بتواند محتواها را با همان رنگ‌ها، سایه‌ها و کیفیت مدنظر طراحان پخش کند. اسمارت ساینیج‌های سری QMF سامسونگ با داشتن صفحه نمایش UHD (رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰) پخش محتواها در چشم‌نوازترین حالت ممکن را تضمین می‌کند.



این نمایشگرها به پنل ضد انعکاس مجهز هستند تا روشنایی لامپ‌ها و چراغ‌های محیط خللی در نمایش مطلوب تصاویر ایجاد نکند. ضمن اینکه صفحه نمایش سری QMF با داشتن روشنایی ۵۰۰ نیت و کنتراست ۴۰۰۰:۱ (در مدل QM85F این میزان به ۵۰۰۰:۱ می‌رسد) خیال صاحبان کسب‌وکار را از بابت داشتن نمایشگری توانمند راحت می‌کند.


برای کسب‌وکارهایی همچون رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و... که در یک لحظه می‌بایست اطلاعات چندین کالا را نمایش دهند داشتن یک نمایشگر کفایت نمی‌کند و برخی از آنها مجبور می‌شوند تا از نمایشگر دوم یا روش تبلیغات سنتی و کاغذی استفاده کنند. برای رفع این مشکل نمایشگرهای سری QMF از قابلیت  تقسیم صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند محتواهای مورد نظر خود را از ۴ منبع جداگانه در یک نمایشگر به طور همزمان نشان دهند. پخش اطلاعات ۴ کالای مختلف در یک زمان یا پخش ویدئو کنفرانس‌های چند نفره از جمله موارد کاربردی این قابلیت به حساب می‌آید.



همچنین برای برخی از محیط‌ها همچون گالری‌ها و بوتیک‌هایی که نیاز دارند تا محتواها را در حالت عمودی نمایش دهند این امکان فراهم شده تا تصاویر مورد نظر خود را در هر دو حالت افقی و عمودی به مخاطبان برسانند.

نمایشگرهای سری QMF در ابعاد و مدل‌های متنوع ۵۵،۴۹، ۶۵، ۷۵، ۸۵ و ۹۸ اینچی طراحی و عرضه شده‌اند.
 
QBH : راهکاری جادویی و مقرون‌به‌صرفه
 
یکی دیگر از سری‌ نمایشگرهای Standalone سامسونگ مدل‌‌های ۷۵ و ۶۵ اینچی QBH است که با اتکا به قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود امکان کنترل و مدیریت محتوا را با کمترین هزینه‌ و بدون نیاز به ابزارهای جانبی فراهم کرده‌اند.



نمایشگرهای سری QBH با پشتیبانی از پلتفرم ارتقا یافته SSSP 5.0 و سیستم عامل تایزن ۳.۰ این امکان را فراهم کرده‌‌اند تا ضمن بهبود مدیریت محتوا از راه دور، عملکرد پردازنده و امنیت بالای داده‌ها تضمین شود.

این سری از اسمارت‌ ساینیج‌های سامسونگ دارای صفحه نمایش UHD هستند که به کمک روشنایی ۳۰۰ نیت و کنتراست 5000:1 چشم‌های مخاطبان را به خود مجذوب می‌کند.
 
 


کد مطلب: 272014

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272014/بررسی-دو-سری-نمایشگرهای-standalone-سامسونگ

ITMen
  https://www.itmen.ir