۰

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ایران هلث و اینوتکس برپا می‌شود

تاریخ انتشار
جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶
پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ایران هلث و اینوتکس برپا می‌شود

آی‌تی‌من- بیست‌ و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی(ایران هلث) با هدف ارائه آخرین توانمندی‌های صنعت سلامت ایران طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ خرداد ۹۸ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

همزمان با نمایشگاه ایران هلث، هشتمین دوره نمایشگاه اینوتکس با هدف افزایش تعامل بین سرمایه گذاران و استارت‌آپ ها و شرکت‌های فناور نیز طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با شعار «اکوسیستم نوآوری و فناوری زیر یک سقف» با حضور بیش از ۴۰۰ استارت‌آپ، شرکت های دانش‌بنیان و فناور، شتابدهنده، پارک فناوری، مخترع، مرکز رشد، سرمایه‌گذار خطرپذیر، منتور و مشاور برگزار می شود .

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف نمایش توانمندی‌های شرکت‌های دانش بنیان در سال رونق تولید در این دو نمایشگاه با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود. شرکت های دانش بنیان علاقمند می توانند جهت حضور در پاویون ضمن ثبت نام در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به آدرس bpms.nsfund.ir، با مجری برپایی پایون به شماره ۰۹۳۸۷۵۵۷۰۴۹ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، با توجه به محدودیت فضای پاویون، متقاضیان پس از بررسی و ارزیابی جهت حضور انتخاب خواهند شد و اولویت با شرکت هایی است که زودتر ثبت نام کنند.
 
کد مطلب : ۲۷۲۰۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما