۰

تلویزیون وال سامسونگ از ماه آینده به بازار می‌آید

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۹
تلویزیون وال سامسونگ از ماه آینده به بازار می‌آید
 
آی‌تی‌من- سامسونگ تلویزیون‌های The Wall را که مبتنی بر فناوری MicroLED هستند، در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد. در این تلویزیون‌ها از ال‌ای‌دی‌های کوچک‌تری استفاده شده که قادر به تولید رنگ‌های واقعی‌تر و کیفیت بالاتری از تلویزیون‌های LCD هستند.

فناوری MicroLED به عنوان رقیب OLED مطرح می شود که هم اکنون در حال استفاده است.

علاقه‌مندان می‌توانند این تلویزیون‌های غول‌پیکر را با پیکربندی‌های مختلف و وضوح تصویر تا 8K یا 7680 در 4320 پیکسل سفارش بدهند. صفحه نمایش این تلویزیون‌ها قادر به ارایه حداکثر درخشندگی 2000 nits با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز هستند.

کیفیت MicroLEDهای به کار رفته در این تلویزیون‌ها تا 100 هزار ساعت تضمین شده است؛ یعنی می‌توان 11 سال به طور کامل تلویزیون را روشن نگه داشت.

سامسونگ در بیانیه‌ای گفته است: تلویزیون The Wall برای روشن ماندن دائمی طراحی شده تا به عنوان بخشی از طراحی داخلی خانه و مطابق سلیقه و حال و هوای کاربر مورد استفاده قرار بگیرد.

این بیانیه می‌افزاید: وقتی صفحه این تلویزیون در حال استفاده نباشد، وارد حالت محیط (Ambient Mode) می‌شود و تلویزیون می‌تواند تصاویر هنری مانند نقاشی، عکس و ویدیو را مطابق با سلیقه صاحبخانه به نمایش بگذارد.

اما قیمت این تلویزیون‌های لوکس چقدر است؟

سامسونگ تا کنون دراین باره اطلاع‌رسانی نکرده؛ ولی می‌توان از قیمت بالای The Wall مطمئن بود.

پیش از این سامسونگ برنامه‌های بازاریابی این محصول را با تمرکز بر شرکت‌های بزرگ، موزه‌ها و کسانی که علاقه‌مند به زندگی لوکس هستند، آغاز کرده بود.
 
مرجع : PCMag
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۲۲۴
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما