۰

دستبند سلامتی آنر باند ۵ سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری می‌کند

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۴
دستبند سلامتی آنر باند ۵
دستبند سلامتی آنر باند ۵

آی‌تی‌من- شرکت چینی آنر که یکی از بزرگترین زیر مجموعه‌های هواوی به شمار می‌آید، در یک سال اخیر چند محصول مشابه و گجت هوشمند با قابلیت‌های جدید معرفی و به بازار عرضه کرده است.

اواخر تابستان سال گذشته این شرکت از دستبند ۴ با نمایشگر AMOLED و حسگر سنجش ضربان قلب رونمایی کرد. حالا این شرکت قصد دارد نسخه جدیدی از همان دستبند را با نام آنر بند ۵ با قابلیت‌های بیشتر به خصوص در حوزه سلامتی و تناسب اندام معرفی کند.

طبق تصاویری که جورج ژائو، مدیرعامل شرکت آنر، به تازگی از محصول جدید این شرکت در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است، می‌توان دریافت که یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این دستبند هوشمند ویژگی سنجش سطح اکسیژن در خون کاربران است. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود به واسطه این گجت هوشمند بر میزان خستگی جسمی و کسالت روحی خود نظارت و مدیریت بیش‌تری داشته باشند و در صورت کاهش میزان اکسیژن خون و مشاهده آن از طریق دستبند هوشمند خود، به کار و فعالیت‌هایی همچون ورزش که اکسیژن خون آن‌ها را افزایش می‌دهد، بپردازند و اقدامات لازم را انجام دهند.

زمانی که سطح اکسیژن خون کاهش می‌یابد، فرد دچار سرگیجه شدید، خستگی و خواب آلودگی می‌شود که در حالت حاد آن می‌تواند تأثیرات منفی بر روی قلب و ریه داشته باشد.

تصاویر منتشر شده از دستبند آنر بند ۵ نشان می‌دهد که شباهت ظاهری زیادی به نسل پیشین خود دارد و تنها تفاوت‌های جزئی با آنر بند ۴ دارد.

 
مرجع : GSMArena
کد مطلب : ۲۷۲۴۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما