۰
دریافت پول نقد ممنوع!

هزینه خدمات پستی از شهریور فقط با کارت بانکی پرداخت می‌شود

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۲۰
پرداخت هزینه‌ خدمات پستی فقط با کارت بانکی پذیرفته می‌شود
پرداخت هزینه‌ خدمات پستی فقط با کارت بانکی پذیرفته می‌شود
 
آی‌تی‌من- بهزاد اقبال خواه عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: براساس ابلاغیه‌ای که به تمامی ‌دفاتر و باجه‌های پستی شهری در سراسر کشور اعلام شده است، از ابتدای شهریور ماه این دفاتر ملزم به دریافت هزینه خدمات پستی صرفا از طریق کارت بانکی در باجه‌های قبول هستند.

وی با اعلام تجهیز تمامی ‌دفاتر و باجه‌های پستی شهری به دستگاه کارتخوان افزود: با توجه به اجرای طرح تحول دیجیتال در شبکه پستی کشور، نظام‌مندتر شدن درآمد پست و همچنین شفافیت هزینه خدمات دهی به مشتریان، از اهداف این دستورالعمل اجرایی است.

این عضو هیات مدیره دیگر پیامدهای مثبت این اقدام را  انتقال برخط مبالغ ارایه خدمات و جلوگیری از ایجاد تاخیر در وصول درآمد پست و شرکای تجاری عنوان کرد.

اقبال خواه به اصلاح شیوه نامه ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی نیز اشاره کرد و گفت: از ابتدای شهریور ماه، همزمان با اجرای طرح ممنوعیت دریافت وجه نقد در باجه‌های قبول واحدهای پستی شهری، ارزیابی عملکرد این واحدها نیز در شاخص‌های مرتبط، متفاوت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر استان‌های کرمان، کردستان و آذربایجان شرقی بهترین عملکرد را در شاخص میزان تراکنش و درآمد دستگاه‌های کارتخوان دارند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۴۵۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما