۰

ایسوس تولید مانیتور را در ایران آغاز کرد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۱۰
تولید نمایشگرهای ایسوس در ایران
تولید نمایشگرهای ایسوس در ایران

آی‌تی‌من- ایسوس اعلام کرده که این مانیتورها را با ظاهر، ویژگی و کیفی یکسان با سایر کشورها تولید می‌کند و فناوری‌های محافظت از چشم، تصاویر ضد پرش (Flicker Free) و مصرف بهینه مطابق با استانداردهای ایسوس در این مدل‌ها به طور کامل به کار گرفته شده است.

بنا به اعلام ایسوس، در این مرحله سه مدل نمایشگر VC239H ،VP228HE و  VS197DE در ایران تولید می‌شود.

یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نمایشگرهای ایسوس، مدل VC239H است. پنل با فناوری IPS به همراه نورپشت زمینه LED و طراحی باریک و بدون حاشیه،ویژگی‌های طراحی این نمایشگر است. VC239H تنها نمایشگر جهان با پنل 23اینچی و تصویر Full HD با وضوح تصویر 1920x1080 است که هم اکنون در ایران توسط ایسوس ساخته می‌شود.


VC239H


از سوی دیگر، با در نظر گرفتن شرایط کشور و نیاز بازار گیمینگ با بودجه اقتصادی به نمایشگرهای یک میلی ثانیه، ایسوس نمایشگر VP228HE را برای تولید کنندگان محتوا و گیمرها در ایران تولید می‌کند. در کنار تصویر Full HD و پنل 22 اینچ، ایسوس تمامی ویژگی‌های رایج گیمینگ نمایشگرهای رده بالای خود را نیز در این مدل قرار داده است.
 

         VP228HE


به طور حتم، بازار تجاری و مصارف ارگانی، نیازمند نمایشگری ارزان قیمت است و ایسوس برای پاسخگویی به این نیاز نمایشگر مدل VS197DE  را در نظر گرفته است. پنل 19 اینچ با کیفیت با تفکیک پذیری 1366x768 با نسبت کنتراست 50,000,000:1  در نمایشگر VS197DE تصاویری چشمگیر برای مصارف روزمره خلق می‌کند.



VS197DE


نمایشگرهای VC239H و VP228HE با دارا بودن پورت‌های HDMI، DVIو D-Sub و اسپیکرهای استریوی 1.5 واتی، نیاز های روزمره بازار رده میانی را پوشش داده است.

بنا به اعلام ایسوس، نمایشگرهای تولید شده در ایران، مشکلات حال حاضر بازار به دلیل کیفیت کالا را تا حدودی زیادی رفع کرده و شرکت‌ها و ارگان‌ها نیز می توانند از محصولی با کیفیت جهانی و ساخت ایران استفاده کنند.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۴۵۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما