کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با هدف توسعه زیست‌بوم کارآفرینی

بانک ایران زمین و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تفاهم‌نامه امضا کردند

9 مرداد 1398 ساعت 17:58

همکاری بین بانک ایران زمین و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در قالب تفاهم‌نامه مشترک در جهت تلاش برای توسعه زیست‌­بوم کارآفرینی کشور در مرکز نوآوری ایران زمین امضا شد.


 
آی‌تی‌من- این تفاهم‌نامه با هدف بکارگیری ظرفیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و بانک ایران‌زمین در جهت شناسایی، گزینش، رشد و توسعه زیستبوم کارآفرینی کشور امضا شده است.

تجاری‌سازی طرح‌های موفق، ارائه مشاوره و راهکارهای فنی در زمینه‌­های مرتبط، تسهیل شرایط و تسریع فرآیند اخد تاییدیه دانش‌بنیان از جمله مواردی است که مرکز نوآوری ایران‌زمین با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری همکاری خواهند کرد.

 گفتنی است «مرکز نوآوری ایران زمین» محصول همکاری بانک ایران زمین و شتابدهنده فناوری نوتاش در ایجاد امکان جذب و حمایت از طرح‌های خلاق، ارزش‌آفرین و نوآورانه است.

زیرساخت‌های فراهم شده در مرکز نوآوری ایران زمین، شرایط مناسب حضور در فضای کسب ­وکار را برای صاحبان طرح‌­ها در قالب برنامه­‌های پیش شتاب­دهی، شتابدهی و سرمایه گذاری فراهم ساخته است. 

فضای کار اشتراکی­، شبکه ارتباطی گسترده با فعالان زیست­‌بوم، برخورداری از حمایت بانک ایران زمین­، وجود تفاهم­نامه با مراکز علمی و دانشگاهی، و گروه راهنمایان و مربیان کسب‌وکار موقعیت ممتازی را برای صاحبان طرح­‌های نوآورانه ایجاد کرده­؛ تا در مسیر مناسب رشد و ارزش­آفرینی قرار گیرند.

صاحبان ایده‌‏ و کسب‌وکارهای استارت‌آپی، درخصوص نحوه تعامل و همکاری با این مرکز می‌توانند به سایت مرکز نوآوری ایران‌زمین مراجعه کنند.



 


کد مطلب: 272548

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272548/بانک-ایران-زمین-معاونت-علمی-فناوری-ریاست-جمهوری-تفاهم-نامه-امضا-کردند

ITMen
  https://www.itmen.ir