کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گلکسی نوت 10 سامسونگ معرفی شد

17 مرداد 1398 ساعت 11:28

شرکت سامسونگ الکترونیکس نیمه شب دیشب به وقت تهران با برگزاری مراسم Unpacked 2019 محصولات سری گلکسی Note 10 خود را رونمایی کرد.


 
آی تی من- شرکت سامسونگ اولین بار گلکسی نوت خود را در دو اندازه عرضه کرده است تا کاربران بتوانند نسخه متناسب با نیازهای خودشان را انتخاب کنند.

گلکسی Note 10 با نمایشگر Cinematic Infinity با اندازه 6.3 اینچ کوچکترین نمونه نوت است که تا کنون عرضه شده در حالی که گلکسی Note 10+ با نمایشگر Cinematic Infinity با اندازه 6.8 اینچی بزرگترین نمونه نوت تولید شده تا کنون است.

همچنین نمایشگر Note 10 بهترین نمایشگر تولید شده توسط سامسونگ تا امروز است. از ساختار فیزیکی تا فناوری بکار رفته در نمایشگر، همه چیز با هدف تجربه‎ای فراگیر از بازی، فیلم و برنامه‌های تلویزیونی برای کاربر طراحی شده است.

نمایشگر گوشه به گوشه Cinematic Infinity گلکسی Note 10 تقریبا بدون حاشیه است و برش داخلی صفحه نمایش برای دوربین سلفی هم بسیار ریز بوده و برای توازن طراحی در قسمت وسط قرار داده شده است.

گلکسی Note 10 مجهز به نمایشگر Dynamic AMOLED است که تا کنون چندین جایزه را هم از آن خود کرده است.

 این نمایشگر با داشتن تاییدیه HDR10+ و فناوری Dynamic Tone Mapping می‎تواند عکس‎ها و فیلم‎های شما را روشن‎تر از گوشی‎های قبلی گلکسی نوت نمایش داده و بازه بزرگی از طیف‎های رنگی را هم پشتیبانی می‎کند. موسسه UL یکپارچگی رنگ و روشنایی را تا 98 درصد در نمایشگر گلکسی Note 10 تایید کرده است. قابلیت Eye Comfort در این نمایشگر بدون تاثیر گذاشتن بر کیفیت رنگ، میزان نور آبی را کاهش داده و تماشای صفحه را آسان‎تر می‎کند.

بر اساس این گزارش گلکسی Note 10 یک قابلیت جدید به قلم S Pen خود اضافه کرده است. به این ترتیب کاربران می‎توانند همزمان با برداشتن نوت بصورت در اپلیکیشن Samsung Notes آن را تبدیل به متن دیجیتالی کرده و با فرمت‎های مختلف از جمله Microsoft Word ذخیره کنند. همچنین می‏توانند متن خود را بزرگ یا کوچک کرده و یا رنگ آن را تغییر بدهند.

خلاصه جلسات را می‎توان تنها با چند ضربه انگشت فرمت‎بندی کرده و با دیگران به اشتراک گذاشت به این ترتیب هر ایده ناگهانی که به ذهن‎تان برسد فورا تبدیل به یک سند قابل ویرایش می‎شود.

گلکسی Note 10 هم از همان فناوری بلوتوث کم‎مصرفی در قلم خود استفاده می‎کند که در سری Note 9 معرفی شده بود، اما حالا قابلیت کاربردهای Air به آن اضافه شده که امکان می‎دهد بخش‎های خاصی از گوشی را با استفاده از علامت با قلم S Pen کنترل کنید.

با عرضه SDK کاربردهای Air حالا برنامه‎نویسان می‎توانند کنترل‎هایی را ایجاد کنند که امکان کار با اپلیکیشن یا بازی با استفاده از علایم قلم S Pen را بدهد. همچنین قابلیت‎های دکس در گلکسی Note 10 بیشتر شده و حرکت بین گوشی و کامپیوتر یا مک برای کاربران ساده‌تر شده است. از طریق اتصال ساده USB می‎توانید فایل‎ها را بین دستگاه‎های مختلف جابه جا کرده و با استفاده از ماوس و کیبورد، از اپلیکیشن‎های موردعلاقه‎تان استفاده کنید و در عین حال داده‎های اصلی را با استفاده از فناوری ناکس سامسونگ در امنیت کامل روی گوشی نگهداری کنید.

گلکسی Note 10 همچنین در قسمت Quick Panel خود دارای قابلیت Link to Windows است که با استفاده از آن و تنها با یک کلیک می‏توانید به کامپیوتر ویندوزی خود وصل شوید. به این ترتیب بدون نیاز به مراجعه به گوشی می‏توان نوتیفیکیشن‎ها را دیده، پیام دریافت کرده و پاسخ دهید و حتی عکس‎هایتان را بررسی کنید.
 
 گلکسی +Note 10
دوربین حرفهای
پرچمدار جدید سامسونگ با ترکیب فناوری و نرم‎افزار تصویربرداری، قدرت عکس‎برداری و فیلمبرداری با گوشی هوشمند را یک قدم به جلو برده است.

گلکسی Note 10 به کاربران امکان می‎دهد بدون انجام تنظیمات پیچیده، فیلم‌هایی حرفه‎ای بگیرند. در حالت Live Focus Video تشخیص عمق تصویر به شما امکان می‎دهد با تار کردن پس زمینه روی سوژه خودتان تمرکز کنید. قابلیت Zoom-in Mic نیز صدای سوژه را در کادر بیشتر کرده و نویز پس زمینه را کاهش می دهد تا صدا متناسب با سوژه شما تقویت شود.

 همچنین با استفاده از حالت Super Steady می‎توانید لرزش‎ها یا پرش‌هایی را که معمولا باعث تار شدن تصویربرداری‎های پرحرکت می‌شوند از بین ببرید، این قابلیت اکنون در حالت تصویربرداری هایپرلپس هم فعال شده تا بتوانید ویدیوهایی بدون پرش در این حالت بگیرید.

کاربران گلکسی Note 10 بعد از ضبط ویدیوی موردنظرشان می‎توانند فورا و از طریق همان گوشی ویدیو را ویرایش کنند. اپلیکیشن Video Editor را می‏توانید به همراه قلم S Pen استفاده کنید و به این ترتیب به جای ضربه زدن روی صفحه گوشی برای انتخاب یا ویرایش یک کلیپ، کاربر می‎تواند دقیقا لحظه موردنظر را برای ویرایش تعیین کند. برای کسانی که در حوزه تولید محتوا کار کرده و نیاز به کنترل بیشتر روی ویدیو دارند، اپلیکیشن Adobe Rush در گلکسی Note 10 می‎تواند مجموعه‎ای کامل و دقیق از ابزارهای ویرایش را در اختیار بگذارد که کاربرد آنها با توجه به استفاده از قلم S Pen از قبل هم دقیقتر شده است.

همچنین گیمرهایی که بازی‎های‌شان را بصورت زنده پخش می‎کنند یا بلاگرهایی که ویدیوهای آموزشی تهیه می‎کنند، می‌‏توانند از اپلیکیشن Screen Recorder  استفاده کنند. به این ترتیب می‎توانید هرآنچه روی صفحه نمایش اتفاق می‎افتد را ذخیره کنید، در حالت تصویر در تصویر واکنش‌‏های خودتان را به آن اضافه کنید و حتی با استفاده از قلم S Pen روی تصویر یادداشت بنویسید که این کار ویدیوها را جذاب‎تر و تعاملی‎تر می‎کند.

گوشی گلکسی Note 10 نسخه پیشرفته‎ای از AR و توانایی‎های سه بعدی را در دوربین خود اضافه کرده است. پرچمدار جدید سامسونگ علاوه بر دوربین فوق عریض، مجهز به یک وسیله جدید برای تولیدکنندگان محتوا است. با استفاده از AR Doodle شما می‎توانید هر طرح یا تصویر انیمیشنی را با قلم S Pen گوشی روی عکس‎های خودتان بکشید. اسکنر سه بعدی نیز یک قابلیت فوق العاده است که برای اولین بار در سری نوت عرضه شده است. با استفاده از این توانایی، دوربین تشخیص عمق گلکسی Note 10 می‎تواند از هر شیی اسکن گرفته و فورا آن را به یک رندر سه بعدی متحرک تبدیل کند. از سوی دیگر با اضافه شدن حالت شب (Night Mode) به دوربین سلفی گلکسی Note 10 کاربران می‏توانند بدون توجه به میزان روشنایی محیط، سلفی‎هایی بسیار واضح بگیرند.
 
گوشی پرقدرت برای کاربران پرکار
کاربران نوت از گوشی‌شان برای انجام هرکاری استفاده می‏‌کنند.گستره این کارها صرفا به فعالیت‎های روزمره محدود نمی‏‌شود و پیگیری مثل امور تجاری، ویرایش ویدیو برای کانال‎های اجتماعی، خلق تصاویر با استفاده از قلم S Pen را هم شامل می‏‌شود. حالا گلکسی Note 10 مجهز به سخت‎افزار و قابلیت‎های پیشرفته‎ای شده است که انجام همه این کارها را برای شما ممکن می‏‌کند:

 
دروازهای به اکوسیستم گلکسی
گلکسی Note 10 مغز اکوسیستم گلکسی است که مجموعه‎ای از بهترین محصولات و خدمات را شامل شده و تجربه عالی از زندگی متصل و راحت را در اختیار کاربران قرار می‎دهد. دستگاه‎های پوشیدنی مانند ساعت گلکسی Watch Active 2 و تبلت‎هایی مانند گلکسی Tab S6 همه کاربران را در هر جایی حتی در حال حرکت، به اینترنت متصل نگه می‎دارد.

خدمات سامسونگ نیز با اتکا به محصولات تجربه‎ای متصل و راحت، از جنس گلکسی را در اختیار کاربران قرار می‎دهد. خدمات Samsung Pay امکان پرداخت سریع را برای شما فراهم کرده، اپلیکیشن Samsung Health نیز به کاربران کمک می‎کند با رهگیری فعالیت‎های روزمره، به اهداف خودشان در حوزه سلامت و تناسب اندام دست پیدا کنند. فناوری Samsung Knox هم با امنیتی در حد فناوری‎های نظامی، از داده‎های شما حفاظت می‎کند. پلتفرم هوشمند سامسونگ به نام Bixby هم در همه جا در کنار شماست تا زندگی ساده‌تر، منظم‌‏تر و متصل‌‏تری داشته باشید.

عرضه گلکسی Note 10
گوشی‎های گلکسی Note 10 و Note 10+  در رنگ‎های مشکی، سفید و Aura Glow عرضه خواهد شد.

 برای اطلاعات بیشتر می‎توانید به آدرس‎های news.samsung.com/galaxy و  www.samsungmobilepress.com یا  www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-note10 مراجعه کنید.
 
مشخصات کامل گوشی‌های گلکسی Note 10 و گلکسی Note10+ به شرح جدول است.

 
مشخصات گلکسی Note 10 گلکسی +Note 10
نمایشگر 6.3 اینچ
+FHD 
Dynamic AMOLED Infinity-O 
(2280x1080 (401ppi
HDR10+ Certified
6.8 اینچ
+Quad HD 
Dynamic AMOLED Infinity-O 
(3040x1440 (498ppi
HDR10+ Certified
دوربین دوربین سه گانه
فوق عریض: (16MP F2.2 (123°
عریض: (12MP 2PD AF F1.5/F2.4 OIS 77°
تله: (12MP F2.1 OIS (45°
سلفی: (10MP 2PD AF F2.2 (80°
دوربین چهارگانه
فوق عریض: (16MP F2.2 (123°)
عریض: 12MP 2PD AF F1.5/F2.4 OIS(77°)
تله : (12MP F2.1 OIS (45°
دوربین DepthVision : VGA 
سلفی : (10MP 2PD AF F2.2 (80°
بدنه وزن: 168 گرم
ابعاد: 71.8x151x7.9 میلی متر


وزن قلم: 3.04 گرم
ابعاد قلم: 5.8x4.35x105.08 میلی‌متر
 
وزن: 196 گرم
ابعاد: 77.2x162.3x7.9 میلی‌متر


وزن قلم: 3.04 گرم
ابعاد قلم: 5.8x4.35x105.08 میلی‌متر
AP پردازنده 7 نانومتری 64 بیتی هشت هسته‎ای
(2.7+2.4+1.9) گیگاهرتز
پردازنده 7 نانومتری 64 بیتی هشت هسته‎ای
(2.8+2.4+1.7) گیگاهرتز
حافظه ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (مدل LTE)
۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی (مدل 5G)
۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه
۱۲ گیگابایت رم با ۵۱۲ گیگابایت حافظه
سیم کارت LTE: دو سیم : یک نانوسیم و یک نانوسیم
5G: تک سیم: یک نانوسیم
LTE: دو سیم (هیبرید) : یک نانوسیم و یک نانوسیم یا درگاه حافظه SD (قابل ارتقا تا یک ترابایت)
5G: تک سیم : یک نانوسیم و درگاه حافظه SD (قابل ارتقا تا یک ترابایت)
 
باتری (3,500mAh (typical (4,300mAh(typical
سیستم عامل اندروید ۹.۰ (Pie)
اتصال Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/ax (2.4/5GHz), VHT80 MU-MIMO, 1024QAM
 Up to 1.2Gbps Download / Up to 1.2Gbps Upload
پرداخت NFC, MST
 
حسگرها شتاب سنج، ارتفاع سنج، حسگر اولتراسونیک اثر انگشت، حسگر ژیرو، حسگر ژئومغناطیسی، حسگر هال، حسگر مجاورت
(قلم BLE S Pen  : حسگر 6 محوری شامل حسگر ژیرو و شتاب سنج)
تایید هویت نوع قفل: الگو، پین، رمز عبور
نوع قفل بیومتریک: اثر انگشت، چهره
صدا بلندگو و هدفون‌های استریوی AKG
محتویات جعبه هدفون : Type-C plug, hybrid canal type, 2way dynamic uni )
صدای فراگیر با فناوری Dolby Atmos (Dolby Digital, Dolby Digital Plus )
فرمت‌های صوتی:
MP3, M4A, 3GA, AAC, OGG, OGA, WAV, WMA, AMR, AWB, FLAC, MID, MIDI, XMF, MXMF, IMY, RTTTL, RTX, OTA, DSF, DFF, APE
ویدیو MP4, M4V, 3GP, 3G2, WMV, ASF, AVI, FLV, MKV, WEBM

 


کد مطلب: 272602

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272602/گلکسی-نوت-10-سامسونگ-معرفی

ITMen
  https://www.itmen.ir