کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا گلکسی نوت و گلکسی اس باهم ادغام می‌شوند

Phone Arena , 26 شهريور 1398 ساعت 18:16

شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد سری گلکسی نوت را با سری اس ادغام کند و هر سال به جای عرضه دو سری گوشی، فقط یک سری در مدل‌های مختلف راهی بازار کند.



آی‌تی‌من- سامسونگ هر سال اوایل سال میلادی اقدام به عرضه گوشی‌های پرچمدارش از سری گلکسی اس می‌‌کند و بعد از آن در نیمه دوم سال یعنی اواخر تابستان گوشی‌های سری نوت را معرفی و راهی بازار می‌‌کند.

بر این اساس تقریبا 10 سالی است که سامسونگ هر سال در دو نوبت سری جدیدی از پرچمدارانش را به بازار عرضه می‌کند. اگرچه پیشتر این گوشی‌ها تفاوت‌های زیادی با هم داشتند اما با گذشت زمان حالا شاهدیم که گوشی‌‌های سری نوت و اس به لحاظ کاربردی و عملکردی تقریبا هیچ تفاوتی با هم ندارند و تنها تفاوت عمده آنها پشتیبانی سری نوت از قلم اس‌پن است. بر این اساس این گوشی‌ها از دوربین و پردازنده با عملکرد مشابه و حتی سایز نمایشگر شبیه به هم برخوردارند.

بر این اساس زمزمه‌هایی درباره اینکه سامسونگ سال 2020 این دو سری را با هم ترکیب کند و فقط یک سری محصول به بازار عرضه کند، وجود دارد. 

گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ نام سری جدید گوشی‌هایش که از ترکیب سری نوت و گلکسی اس خواهد بود را گلکسی وان نام گذاری خواهد کرد.

با این حال گزارش‌هایی نیز منتشر شده مبنی بر اینکه ممکن است که سامسونگ تا چند ماه آینده آمادگی عرضه چنین محصولی را نداشته باشد و احتمال دارد که عرضه این گوشی را به ساعت 2021 موکول خواهد کرد.

البته شایعاتی نیز منتشر شده مبنی بر اینکه سامسونگ امیدوار است جای خالی گلکسی نوت را با گلکسی فولد یا همان گوشی‌های تاشونده خود پر کند. البته همه این گمانه‌زنی‌ها به عملکرد این دستگاه در بازار و استقبال از آن در آینده برمی‌گردد. 

ظاهرا سامسونگ آینده درخشانی بر این سری از گوشی‌هایش می‌بیند و احتمالا به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات سامسونگ طی سال‌های آینده سامسونگ در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

اگرچه نسخه اولیه گلکسی فولد هنوز به بازار عرضه نشده و در همان بررسی‌های اولیه دچار مشکل شد و سامسونگ مجبور به تعویق در عرضه آن شد، اما گمانه‌زنی‌هایی درباره محصول بعدی سامسونگ منتشر شده که پرداختن به آن خالی از لطف نیست.

گفته می‌شود که گلکسی فولد 2 بر خلاف نسخه اولیه که به شکل افقی تا می‌شود، از بخش بالایی و به شکل عمودی همانند گوشی‌ سری ریزر موتورولا باز و بسته می‌شود و دارای نمایشگر ۶.۷ اینچ OLED از نوع اینفینیتی فلکس خواهد بود.

 


کد مطلب: 272807

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/272807/آیا-گلکسی-نوت-اس-باهم-ادغام-می-شوند

ITMen
  https://www.itmen.ir