۰

گوشی میت ۳۰ هواوی بدون اپلیکیشن‌های گوگل معرفی شد

تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۲
هواوی میت 30 و میت 30 پرو
هواوی میت 30 و میت 30 پرو

آی‌تی‌من- گوشی‌های Mate 30 هواوی با نمایشگر OLED با عنوان HUAWEI Horizon Display تجربه جالبی را از نمایش محتوا ارائه می‌دهد؛ این در حالی است که این گوشی در زمینه سخت‌افزاری نیز با داشتن تراشه Kirin 990 5G (اولین تراشه با یکپارچگی بخش‌های پردازش و مودم 5G مجهز به فناوری ساخت 7nm+ EUV) مرزهای کارایی و بازدهی را درنوردیده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به دوربین چهارگانه با کیفیت با قابلیت SuperSensing Cine Camera، بهره‌گیری از دو دوربین اصلی برای عکاسی و فیلم‌برداری به شکل جذاب، فناوری شارژ سریع SuperCharge و رابط کاربری EMUI 10 اشاره کرد که می‌تواند با کارایی بالا و دوام طولانی باتری، تجربه کاربر را بهبود بخشد.

گوشی‌های سری Mate 30 بر پایه ویژگی‌های HUAWEI Mate 20، با طراحی آینده نگرانه ساخته شده‌اند.  Mate 30 Pro با طراحی فوق العاده باریک و حداقل حاشیه‌ها، از نمایشگر HUAWEI Horizon بهره می‌برد که با انحنای 88 درجه‌ای در اطراف از تمام ظرفیت صفحه برای نمایش استفاده می‌کند.

 Mate 30 Pro کلیدهای جلویی صفحه و کلیدهای جانبی را با ویژگی کلیدهای لمسی کناری تعویض کرده است. این قابلیت به کاربران این امکان را خواهد داد که کلیدهای کم/زیاد کردن صدا را در سمت دلخواه خود تعبیه کنند. HUAWEI 3D Face Unlock و سنسور اثر انگشت، در کنار یکدیگر سطح بالایی از امنیت بیومتریک را در اختیار شما قرار خواهند داد.  

دوربین دارای ویژگی‌های دیگری از جمله آینه کاری DSLR و نگهداری آسان در دست است. 

گوشی‌های  Mate 30 از تراشه‌های Kirin 990 بهره می‌برند که پیشرفته‌ترین پردازنده‌های گوشی‌های هوشمند این شرکت تا به امروز است. چیپست HUAWEI Kirin 990 5G محدودیت‌های فیزیکی مبتنی بر سیلیکون را با استفاده از یک معماری با  قدرت گرفتن از سه سطح شامل CPU، معماری اختصاصی داوینچی برای NPU و همچنین یک پردازنده گرافیکی پیشرفته با 16 هسته و عملکرد بالا، به چالش می‌کشد.

Mate 30 از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد؛ این در حالی است Mate 30 Pro ظرفیت باتری بیشتری داشته و یک باتری با توان 4500 میلی آمپر ساعت را به همراه دارد.

افزون بر آن، گوشی‌های سری Mate 30 با شارژ بی سیم معکوس به روز شده‌اند و راهی سریع و راحت را برای شارژ مجدد سایر دستگاه‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

 پرچمداران Mate 30 به فناوری SuperSensing مجهز شده‌اند و از این فناوری در سه سنسور اصلی دوربین این گوشی شامل سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی، سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو استفاده شده است. به لطف استفاده از پردازشگر تصویر ISP 5.0، کاربران سری Mate 30 می‌توانند تصاویر و ویدئو‌های خود را با حداکثر کیفیت به ثبت برسانند.

پرچمدار Mate 30 Pro به دوربین چهارگانه انقلابی با سنسور 40 مگاپیکسلی Cine Camera، سنسور 40 مگاپیکسلی SuperSensing، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور عمق‌سنج سه بعدی مجهز شده است.

 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۲۸۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما