۰

فروش ۳۸۰ میلیون گوشی در تابستان ۲۰۱۹ 

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۸
فروش ۳۸۰ میلیون گوشی در تابستان ۲۰۱۹ 
فروش ۳۸۰ میلیون گوشی در تابستان ۲۰۱۹ 

آی‌تی‌من- بر اساس گزارش کانترپوینت، در طول سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ حدود ۳۸۰ میلیون دستگاه گوشی در سراسر دنیا به فروش رسیده است. 

بر این اساس هواوی در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۹ عملکرد قدرتمندی در بازار چین داشت، اگرچه تحریم‌های اخیر آمریکا باعث شد میزان فروش گوشی‌های این شرکت در بازار اروپا و آمریکا و حتی خاورمیانه کاهش یابد.
گوگل پس از اعمال تحریم‌های آمریکا علیه هواوی ارتباطات تجاری‌اش را با این شرکت قطع کرد و به این ترتیب اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های هواوی ارایه نخواهند شد. 

به گزارش کانترپوینت، سامسونگ در سه ماهه سوم سال قبل 72.3 میلیون دستگاه گوشی فروخت در حالی که این رقم در سه ماهه تابستان امسال به 78.4 میلیون دستگاه رسید.

شرکت‌های هواوی و آنر نیز در سه ماهه سوم امسال 66.8 میلیون دستگاه گوشی فروختند.

اپل میزان فروش گوشی‌هایش را در این زمان 44.8 میلیون دستگاه اعلام کرد و اپو توانست 32.7 میلیون دستگاه گوشی بفروشد که نسبت به سال قبل با کاهش روبه رو شده بود.

شیائومی نیز با فروش 31.7 میلیون دستگاه تقریبا دو میلیون دستگاه کمتری نسبت به پارسال گوشی فروخته است. شرکت چینی ویوو هم با کاهش یک میلیونی و 29.5 میلیون گوشی و ریل‌می 10.2 میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رساند.

موتورولا نیز میزان فروش گوشی‌هایش در سه ماهه تابستان امسال را با کاهش 1.5 میلیونی 10 میلیون دستگاه اعلام کرد و ال‌جی توانست در بازه زمانی سه ماهه تابستان 2019 حدود 7.7 میلیون دستگاه گوشی بفروشد.

شرکت تکنو نیز با فروش 5 میلیون دستگاه و سایر تولیدکنندگان با عرضه و فروش حدود 63 میلیون دستگاه گوشی هوشمند توانستند رقم فروش موبایل در سه ماهه تابستان را به 380 میلیون دستگاه برسانند.

بر اساس ادعای شرکت‌های تحقیقاتی، ظاهرا سهم سامسونگ از فروش گوشی در طول فصل سوم سال 20.6 درصد بوده و هواوی، اپل و اوپو به ترتیب 17.6، 11.8 و 8.6 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده‌اند.

 
مرجع : TechCrunch
کد مطلب : ۲۷۳۰۱۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما