۰
برایان کوون مدیرعامل شد

رونمایی از تیم رهبری LG Electronics برای سال ۲۰۲۰

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۸
تغییر مدیرعامل ال جی
تغییر مدیرعامل ال جی
  
آی‌تی‌من- ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که برایان کوون (Brian Kwon)که هم‌اکنون رئیس بخش ارتباطات موبایل و همچنین بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی است، از ابتدای ماه دسامبر با عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه خواهد داد. دیگر تغییرات مدیریتی در سال میلادی جدید ازاین‌قرار هستند:

پارک هیونگ سی (Park Hyoung-sei)به‌عنوان رئیس شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی منصوب خواهد شد و ریاست شرکت ارتباطات موبایل به موریس لی (Morris Lee)سپرده می‌شود. درحالی‌که ویلیام چو (William Cho) پست تازه‌ تأسیس مدیرارشداستراتژی را تصاحب کرده و بائه دو یونگ (Bae Doo-yong)مدیرارشدمالی ال‌جی خواهد بود.
 
ال‌جی اعلام کرده که برایان کوون با سه دهه حضور در مناصب مدیریتی ال‌جی، نقش مهمی در پیشبرد اهداف این شرکت بازی کرده است. وی که اکنون ۵۶ سال دارد، در سال ۱۹۸۷ به شرکت گلداستار پیوست و تاکنون پست‌های متنوعی ازجمله برنامه‌ریزی تجاری LG Wales و رئیس واحد مانیتورهای ال‌جی را بر عهده داشته و از سال ۲۰۱۴ هم به ریاست شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی منصوب ‌شده است. مدیرعامل جدید ال‌جی از اهالی بوسان است که مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه ملی سئول دریافت کرده و در دانشگاه Aalto University فنلاند موفق به اخذ مدرک MBA شده است.
برایان کوون
برایان کوون، مدیرعامل جدید ال‌جی
 
پارک هیونگ سی، معاون اجرایی مدیرعامل هم پس از ۲۵ سال کار در واحد تجاری با تجربیات فراوان در زمینه تلویزیون‌ها، کامپیوترهای خانگی و مانیتورها (با تمرکز روی بازارهای آمریکا)‌ اکنون سکان شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی را در دست خواهد گرفت. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه میشیگان است و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه ایندیانا اخذ کرده.
 
موریس لی، معاون ارشد مدیرعامل نیز از سال ۱۹۸۸ به شرکت گلداستار ملحق شد و تاکنون مسوولیت‌های مختلفی در بخش‌های موبایل، تلویزیون‌های خانگی و کسب‌و‌کار IT بر عهده داشته و ۵ سال هم معاون مدیرعامل شرکت مادر LG Corp بوده است. وی متولد سئول و فارغ‌التحصیل دانشگاه کره در رشته مدیریت کسب‌و‌کار است.
 
اما بائه دو یونگ، معاون اجرایی مدیرعامل جدید ال‌جی به مدت ۷ سال ریاست واحد مالیات و تجارت ال‌جی را بر عهده داشته و اکنون به‌عنوان مدیرارشدمالی انتخاب‌ شده است. این کهنه سرباز صاحب تجربه‌ای ۳۰ ساله‌ در این صنعت است که از سال ۲۰۰۵ به تیم LG ملحق شد. وی فارغ‌التحصیل دانشگاه ملی سئول است و در دانشگاه جورج واشنگتن ایالات‌متحده هم تحصیل کرده است.
 
تیم مدیریتی جدید بیشترین تمرکز خودش را متوجه تلاش‌های ضروری برای شتاب بخشیدن به «تحول دیجیتال» ال‌جی در تمامی بخش‌های عملیاتی خواهد نمود تا این شرکت هرچه بیشتر به سمت یک مجموعه داده محور سوق یابد. به همین منظور همانند شرکت‌های خواهر ال‌جی، جایگاه مدیرارشد‌استراتژی دوباره احیا خواهد شد و از طریق همراهی با تمامی واحد‌های تجاری شرکت کار خود را پیش خواهد برد. ویلیام چو، پس‌ازآنکه برای ۶ سال مدیریت عملیاتی ال‌جی در آمریکای شمالی را بر عهده داشته، دوباره به دفتر مرکزی برگشته تا در کسوت مدیر ارشد استراتژی به کار خود ادامه دهد.
 
علاوه بر این با تأسیس Future Technology Center یا «مرکز تکنولوژی آینده»، ال‌جی سعی دارد تمرکز خود را بر هسته اصلی و فناوری‌های مشترک گسترش دهد؛ و تحت رهبری یکپارچه مدیر ارشد فناوری به پشتیبانی از مراکز تحقیقاتی موجود همچون Artificial Intelligence Lab و Advanced Robotics Lab و Business Project Management Office ادامه خواهد داد. کسب‌و‌کارهای آینده‌نگرانه با توانایی‌های بالقوه فراوان، همچون خانه هوشمند، مشارکت در محتوا و مراقبت‌های زیبایی گسترش‌یافته و تقویت خواهند شد. تغییرات مدیریتی دیگری هم برای تصمیم‌سازی سریع‌تر در بخش‌های حیاتی به اجرا درخواهند آمد که قرار است با نگاهی بر مسوولیت‌های بین‌المللی ال‌جی برای تحقیق و توسعه، تولید، تأمین و طراحی به دفتر مرکزی منتقل شوند.

تمامی موقعیت‌های اداری تازه از روز یکم دسامبر ۲۰۱۹ اجرایی شده‌اند و ترفیع پست‌ها از اول ژانویه ۲۰۲۰ ترتیب اثر داده می‌شود.


 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۱۲۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما