۰
آغاز از سال 2021 با MLB The Show

برنامه سونی برای انتشار بازی‌های پلی‌استیشن روی کنسول‌های دیگر

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۴
برنامه سونی برای انتشار بازی‌های پلی‌استیشن روی کنسول‌های دیگر
برنامه سونی برای انتشار بازی‌های پلی‌استیشن روی کنسول‌های دیگر
 
آی‌تی‌من- عرضه سری بازی‌های MLB از سال 1998 منحصرا برای کنسول بازی پلی‌استیشن -1 با نام MLB 98 آغاز شد و تا کنون، هر سال نسخه‌های آن عرضه شده است و حالا قرار است که این بازی از انحصار پلی‌استیشن درآید. البته هنوز اعلام نشده که این بازی برای کدام پلتفرم‌ها عرضه خواهد شد. ضمنا سونی نگفته که آیا سیاست مشابهی را نیز برای سایر بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن اجرا خواهد کرد یا نه.

بر خلاف سونی، مایکروسافت که با اکس‌باکس در بازار کنسول‌های بازی رقیب اصلی محسوب می‌شود، چندسالی است که به انتشار بازی‌های چند کنسوله روی آورده است. این رویکرد با انتشار بازی ماینکرافت آغاز شد. استراتژی انتشار بازی‌های چند کنسوله مایکروسافت اما در سال جاری میلادی با رونمایی از بازی‌های cuphead و Ori and the Blind Forest برای کنسول نینتندو سوییچ، شکل جدی‌تری به خود گرفت.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از این است که بازی MLB The Show نیز برای کنسول سوییچ منتشر خواهد شد؛ زیرا دو روز پیش، نینتندو با انتشار توییتی، اعلام کرد که خبرهای جذابی درباره این بازی در راه است. اما سوال اینجاست که آیا سونی این بازی را برای اکس‌باکس نیز عرضه خواهد کرد و آیا این بازی روی سرویس استادیای گوگل خواهد آمد یا نه؟

 
مرجع : Scholarly Gamers
کد مطلب : ۲۷۳۱۴۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما