کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

«آپارات گیم» به روز شد

24 آذر 1398 ساعت 17:44

آپارات گیم، در سه بخش زیر ساخت سخت افزاری، زیر ساخت نرم افزاری و تجربه کاربری تغییر کرد.


 
آی‌تی‌من- در بخش اول این تغییرات که مربوط به زیرساخت نرم‌افزاری است، قابلیت‌هایی نظیر اضافه شدن امکان خرید اشتراک برای استریمرهای برگزیده، تغییر در نحوه شمارش بازدیدکنندگان، پیاده‌سازی سامانه ضدتقلب پیشرفته، پنل پیشرفته دسترسی به آمار پخش زنده، قابلیت‌هایی پیشرفته برای مدیریت بخش گفت‌وگو، امکان Host کردن و اضافه شدن امکان بارگذاری اموجی و نشان اختصاصی حمایت توسط استریمرهای برگزیده ایجاد شده است.

در ادامه این تغییرات در قسمت زیرساخت نرم افزاری، اپلیکیشن اندروید آپارات با تمرکز بر روی قابلیت پخش زنده به‌روزرسانی شد.

در قسمت تغییرات زیرساخت‌های سخت‌افزاری می‌توان به افزایش تعداد سرورهای پخش زنده اشاره کرد که به واسطه‌ی این تغییر، سایت آپارات قادر به پذیرش تعداد بیشتری پخش زنده همزمان بر روی بستر خود است.
 
در تغییر سوم آپارات گیم، با محوریت تجربه کاربری، حذف تعداد بازدید لحظه‌ای از لیست‌های عمومی و تمرکز بر روی لیست بازی‌ها بوده است.
 
گفتنی است این تغییرات در راستای ارتقای هر چه بیشتر تجربه کاربران آپارات از بخش گیم بوده و کاربران می‌توانند از استریم و تماشای آن در فصل دوم آپارات گیم  لذت ببرند. کاربران جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به این آدرس مراجعه کنند.


 


کد مطلب: 273184

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273184/آپارات-گیم-روز

ITMen
  https://www.itmen.ir