۰
رییس اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران:

کافی‌نت‌ها تا اطلاع ثانوی قراردادی با اسنپ امضا نکنند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۳۵
کافی‌نت‌ها تا اطلاع ثانوی قراردادی با اسنپ امضا نکنند
 
آی‌تی‌من- در حالی که اخیرا اتحادیه فناوران رایانه تهران خبر از آغاز همکاری با اسنپ داده بود، رییس این اتحادیه امروز گفت: طی بررسی‌های صورت گرفته در واحد حقوقی اتحادیه، متوجه این امر شده‌ایم که قرارداد با اسنپ کاملا یکطرفه بوده و به ضرر کافی‌نت‌ها است. به همین دلیل از اعضای این رسته درخواست داریم تا روشن شدن موضوع و تعیین تکلیف فعلا قراردادی با اسنپ امضا نکنند.

محمد فرجی گفت: هیات مدیره اتحادیه طبق وظیفه قانونی خود و با هدف توسعه و بهبود فضای کسب و کار کافی نت‌ها با شرکت اسنپ برای ثبت نام رانندگان به توافق رسید و در این راستا بستر آموزشی را در اختیار شرکت اسنپ قرار داد. اما طی تفاهم نامه قرار بر این شد که در گام نخست قرارداد اسنپ با کافی نت‌ها زیر نظر اتحادیه منعقد شود.

وی اضافه کرد: اکنون متوجه شده‌ایم که اسنپ به صورت مستقیم قرارداد را برای کافی نت‌ها ارسال کرده است که با بررسی قرارداد اسنپ در واحد حقوقی اتحادیه، مشخص  شده که این قرارداد به نفع کافی نت‌ها نیست.

وی تاکید کرد: بنابراین با توجه به این موضوع و برای بررسی‌های بیشتر از اعضای کافی نت در خواست می کنم فعلا قراردادی با اسنپ امضا نکنند تا تکلیف این قرارداد روشن و مورد تایید اتحادیه و بخش حقوقی قرار بگیرد.

فرجی اضافه کرد: اگر عضوی از کافی نت‌ها بدون هماهنگی با  اتحادیه اقدام به عقد قرارداد با اسنپ کند، قطعا تمام مسوولیت این امر به عهده خودش است.

 
کد مطلب : ۲۷۳۲۱۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما