کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تدوین آیین‌نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی آغاز شد

2 دی 1398 ساعت 0:45

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد که فاز اول تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب‌وکارهای الکترونیکی را انجام داده است.



آی‌تی‌من- این مرکز اعلام کرد که فاز اول تدوین آئین نامه اجرایی مواد 56 و 57 قانون تجارت الکترونیکی بعد از تحقیقات و بررسی‌‌های لازم در خصوص تبلیغات الکترونیکی و با برگزاری جلسات هم اندیشی و نظرسنجی با سازمان فناوری اطلاعات ایران، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌ های اینترنتی شهر تهران و همچنین با برگزاری جلساتی با کسب و کارهای اینترنتی فعال در این حوزه به سرانجام رسیده و منجر به تدوین دو سند در خصوص تبلیغات الکترونیکی شده است.

براساس این گزارش، دو سند «آشنایی با اصول تبلیغات الکترونیکی» و «‌مشکلات و راه حل ‌های تبلیغات الکترونیکی» روز 25 خردادماه  با هدف نظرسنجی عمومی روی سامانه اینماد منتشر شد.

حالا پس از اتمام فاز اول، فاز دوم تدوین آئین ‌نامه مذکور در دستور کار مرکز توسعه تجارت الکترونیکی قرار گرفته که منجر به تدوین پیش ‌نویس آیین نامه اجرایی مواد 56 و57 قانون تجارت الکترونیکی شده است.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از صاحبنظران و خبرگان این حوزه دعوت کرده تا پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در خصوص سند مذکور به پست الکترونیکی Moghaddam.n@ecommerce.gov.ir ارسال کنند.

 


کد مطلب: 273213

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273213/تدوین-آیین-نامه-تبلیغات-حوزه-کسب-کارهای-الکترونیکی-آغاز

ITMen
  https://www.itmen.ir