کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اهدای جوایز برندگان جشنواره‌‌های استارتاپی فینتک ایران و شهر هوشمند

24 دی 1398 ساعت 17:58

برندگان جشنواره‌های استارتاپی فینتک ایران و شهر هوشمند نمایشگاه تراکنش، جوایز خود را دریافت کردند.



آی‌تی‌من- مراسم اهدای جوایز برندگان جشنواره‌‌های استارتاپی فینتک ایران و شهر هوشمند نمایشگاه تراکنش روز دوشنبه 23 دی ماه با حضور فرهاد فائز، معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک، سیدعلی ‌‌هاشمی‌اقدم، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرادیس گسترکیش و محمد مراد بیات مدیرعامل مرکز فابا در مرکز آیفینک برگزار شد.
 
در این مراسم، ‌‌هاشمی‌اقدم از مرکز آیفینک به عنوان فرصتی برای رشد استارتاپ‌های فینتک یاد کرد و این نوید را داد با اقداماتی که تا کنون در قالب چند رویداد استارتاپی طی سال‌های اخیر در شرکت خدمات انفورماتیک رخ داده، رفته رفته شاهد انسجام بیشتر در این حوزه خواهیم بود. وی تصریح کرد: مقرر شده آیفینک به عنوان دبیرخانه بخش استارتاپی همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت فعال شود.
 
بیات، مدیر عامل مرکز فابا نیز ضمن قدردانی از شرکت خدمات انفورماتیک که با حضور در نمایشگاه تراکنش و حمایت از جشنواره‌‌ها، کمک شایانی به رونق فضای استارتاپی کشور در حوزه مالی کرده، از این شرکت به عنوان منشاء تحولات نوین و فناورانه در شبکه بانکی نام برد و این ظرفیت را فرصتی مناسب برای استارتاپ‌های فعال در این حوزه عنوان کرد.
 
 فائز نیز با اشاره به جایگاه شرکت خدمات انفورماتیک در صنعت بانکداری و نوآوری‌های این حوزه، خاطر نشان ساخت: این شرکت مخاطب رویدادهای بسیاری در حوزه فناوری‌‌های اطلاعات و مالی است و مدیریت و راهبری آن نیز با معاونت بازاریابی و فروش است؛ اما حمایت از رویدادهای استارتاپی برای تک تک همکاران و دست‌اندکار بسیار جذاب و مسوولیت برانگیز است.
 
وی به اقدامات صورت گرفته در جریان همایش تراکنش اشاره کرد و افزود: طی فراخوان اولیه، یکصد تیم اعلام آمادگی کردند که بر اساس بررسی صورت گرفته، ۵۰ تیم انتخاب شدند و بنده شخصا با تمام تیم‌ها به عنوان داور گفت‌وگو داشتم که در نهایت برخی از آنها موفق به احراز رتبه‌‌های برتر شدند.
 
در خاتمه این مراسم، جوایز تیم‌های اول، دوم و سوم به ترتیب به تیمهای «آسان بورس» به عنوان پلتفرم طراحی استراتژی معاملاتی، استارتاپ «والکس» به عنوان بازار معاملاتی ارز دیجیتال و دو استارتاپ «دنگی پال» در حوزه پرداخت و «جیبیمو» در حوزه کیف پول موبایلی در بخش استارتاپ‌های برتر فینتک اهدا شد.
 
در بخش برگزیدگان جشنواره استارتاپی شهر هوشمند نیز جوایز به ترتیب به استارتاپ‌های مرکوری (بیمه بدنه) برای رتبه اول، چرخ (پیک دوچرخه) برای رتبه دوم و پایلا (شبکه سراسری فروش و توزیع کالا) برای رتبه سوم اهدا شد.
 
گفتنی است، تیم استارتاپی چرخ اعلام کرد در اقدامی‌انسان‌دوستانه، جایزه خود را صرف آزادی زندانیان کم بضاعت، کودکان کار و کودکان فرشته خواهد کرد.
 
 


کد مطلب: 273277

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273277/اهدای-جوایز-برندگان-جشنواره-های-استارتاپی-فینتک-ایران-شهر-هوشمند

ITMen
  https://www.itmen.ir