کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جایزه ملی شرکت تحول آفرین برتر به همراه اول اعطا شد

آی تی من (ITMEN) , 30 دی 1398 ساعت 18:49

همراه اول موفق به دریافت جایزه «شرکت تحول آفرین برتر» از هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات شد.



آی‌تی‌من- هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات دیروز یکشنبه ۲۹ دی ماه با حضور رئیس سازمان فناوری اطلاعات و رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور در سالن همایش های وزارت کشور برگزار شد.

رویکرد این همایش ملی و شعار آن «ارزش آفرینی کسب و کارهای تعاملی و پلتفرم ها» در قالب سه محور «علمی - فناورانه»، «مدیریتی - اقتصادی» و «اجتماعی - فرهنگی» عنوان شده است.

در این رویداد که یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین گردهمایی های مدیران فناوری اطلاعات کشور است، جوایز ملی فاب(فناوری اطلاعات برتر)، مبفا(مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت‌های تحول آفرین به برگزیدگان این حوزه اعطا شد و شرکت ارتباطات سیار ایران موفق به دریافت «جایزه شرکت تحول آفرین برتر» شد.

گفتنی است، جایزه شرکت‌های تحول آفرین به منظور شناسایی و تجلیل از شرکت‌های فعال فناوری اطلاعات که نقش بسزایی را در پیاده سازی و کاربست فناوری اطلاعات در کشور ایفا می‌کنند و برخی از آنها خود منشا ایجاد تحول در ماهیت فناوری اطلاعات یا کاربست صحیح آن در کسب‌ و کار هستند، اعطا می‌شود.

یکی از اهداف اعطای این جایزه، حساس سازی و آگاهی رسانی بخش حاکمیت و مدیران عالی کشور درباره اهمیت فناوری اطلاعات به عنوان یک اهرم تحول آفرین در حوزه‌های مختلف عنوان شده است.

 


کد مطلب: 273298

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273298/جایزه-ملی-شرکت-تحول-آفرین-برتر-همراه-اول-اعطا

ITMen
  https://www.itmen.ir