کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صف بی پایان انتظار برای هواداران!

سایت فروش بلیت‌ دربی به مشکل خورد

15 بهمن 1398 ساعت 21:29

روز قبل رسانه‌ها از وجود اختلال و مشکلات زیاد در سایت اختصاصی فروش بلیت بازی دربی گزاش دادند که تا لحظه تنظیم این گزارش با واکنشی از سوی مسوولان این سایت و سایر نهادهای مرتبط ورزشی همراه نشده است.



آی‌تی‌من- نودودومین دربی تهران در شرایطی از ساعت ١۵و٣٠ دقیقه روز پنجشنبه برگزار خواهد شد که از دو روز ‏گذشته سامانه بلیت‌فروشی آغاز بکار کرده و تقریبا تمام اخبار و اتفاقات این دو تیم هم حال و هوای دربی  را به ‏خود گرفته است. کری‌های هواداری هم مثل همیشه در صفحات مختلف در شبکه‌های اجتماعی اوج گرفته و ‏جالب اینجاست که هر کدام از طرفداران آبی و قرمز، تیم رقیب را متهم به حکومتی بودن می‌کنند. در چنین ‏فضایی شرایط خوب دو تیم در جدول هم قطعا حساسیت‌ها را بیشتر می‌کند، اما فعلا چند اتفاق مهمی که زیاد ‏درباره آن در آستانه دربی حرف زده می‌شود به این شرح است.‏

به واکنش هواداران پرسپولیس و استقلال در فضای مجازی دقت کنید. آنها از صبح روز گذشته که سایت بلیت‌‏فروشی دربی باز شد،‌ درحال انتقاد از زمین و زمان هستند. هجوم هواداران برای خریداری بلیت این بازی بزرگ ‏به قدری زیاد بود که از همان دقایق ابتدایی سایت با ایرادهای بسیار جدی روبه‌رو شد.

به گزارش شهروند تعداد قابل توجهی از ‏علاقه‌مندان گزارشی درباره کسر وجه از حساب بانکی و موفق نشدن در خرید بلیت دادند. برای بسیاری از ‏افرادی که برای خرید به سایت مراجعه کردند پیغام خطای سیستمی داده شد و خیلی‌ها هم در صف انتظار باقی ‏ماندند. طبق اعلام مسوولان سامانه تا روز ظهر روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت.

از طرف دیگر، تلاش‌های ‏بسیار برای ورود به حساب کاربری، یک تصویر جالب را مخابره می‌کند و آن هم رزرو بسیاری از صندلی‌هاست ‏که احتمالا همان بلیت‌های سهمیه‌ای خواهد بود. اینکه در شرایط کنونی به برگزاری دربی شماره ٩٢ رسیده‌ایم و ‏هنوز درگیر سیستم بلیت‌فروشی هستیم به خوبی ضعف برنامه‌ریزی و ساختاری در برگزاری مسابقات بزرگ را ‏به ما نشان می‌دهد. حالا باید دید مسوولان چه فکری به حال این شرایط بسیار بد خواهند داشت و چه توضیح ‏قانع‌کننده‌ای به هواداران می‌دهند.‏

در همین رابطه ایسنا نیز نوشت: با هربار مراجعه به سامانه بلیت فروشی اینترنتی شهرآورد پایتخت، در صورت امکان ورود به سامانه با این پیام مواجه می شوید که «به دلیل حجم بالای مراجعه کنندگان در صف انتظار قرار گرفته‌اید»!

طبق اعلام سامانه بلیت فروشی دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال، فروش بلیت برای متقاضیان از ساعت هشت صبح روز دوشنبه ۱۴ بهمن آغاز شده است و تماشاگران تا ساعت ۱۷ روز پنج شنبه می‌توانند از سامانه www.pin90.ir بلیت این بازی را خریداری کنند.

نکته قابل تامل اینکه امکان دسترسی به سایت مربوطه به سختی فراهم است و حتی اگر این به این مرحله برسید، هربار که قصد دارید بلیت خریداری کنید با پیغام مواجه می شوید: «به دلیل حجم بالای مراجعه به سایت شما در صف انتظار قرار دارید، لطفا منتظر بمانید تا در صورت رسیدن نوبت به صورت خودکار به سایت وارد شوید. از صبر و شکیبایی شما سپاسگذاریم.»

متاسفانه خریدهای اینترنتی در ایران همواره با مصائب فراوانی همراه بوده و چه در زمان خرید خودرو و چه در زمان خرید بلیت شهرآورد که میزان متقاضیان افزایش می‌یابد پشتیبانی چنین سامانه‌هایی با مشکل مواجه شده و خریداران علاوه بر بلاتکلیفی باید ساعت‌ها منتظر بمانند و در نهایت نیز موفق به خرید بلیت نمی‌شوند.

مطمئنا در صورت پشتیبانی مناسب از چنین سایت‌هایی توسط متولیان امر، تکلیف خرید بلیت توسط متقاضیان در همان لحظات ابتدایی مشخص خواهد شد و دیگر دلیلی برای ساعت‌ها انتظار و تشکیل صف خرید طولانی وجود ندارد.

 


کد مطلب: 273359

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273359/فروش-بلیت-دربی-مشکل-خورد

ITMen
  https://www.itmen.ir