۰
صف خریدمیلیونی سهام اخابر در بورس

درآمد مخابرات از خدمات دیتا ۱۶۰ درصد رشد کرد

تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۵
رشد 160 درصدی درآمد دیتای مخابرات
رشد 160 درصدی درآمد دیتای مخابرات

آی‌تی‌من- مجید صدری با تشریح چگونگی رشد کیفی و کمی خدمات در حوزه‌های مختلف تجاری شامل بخش‌های خانگی، اداری و مشتریان عمده اظهار داشت: این رشد در بخش‌های اصلی باند پهن مانند اینترنت، اینترانت، MPLS  و PTMP محقق شده است.

وی افزود: در بخش درآمد خدمات عمده و باند پهن مناطق مخابراتی نیز به طور جداگانه شاهد رشد درآمد و تحقق برنامه عملیاتی هستیم، به نحوی که در ۱۶ منطقه مخابراتی، رشد بیش از صد درصدی برنامه درآمدی خدمات داده در این بازه زمانی رخ داده است

وی با بیان این که در ۱۹ منطقه مخابراتی با برنامه‌ریزی‌های مستمر و اجرای دقیق دستورالعمل‌های حوزه ستادی، شاهد تحقق کامل برنامه دایری ADSL هستیم افزود: در تلاش هستیم در حوزه سرویس‌های تجاری، حداکثر پایبندی به SLA را با دریافت بازخورد مراکز تماس ۲۰۱۰ و رفع سریع درخواست‌های مشتریان تجاری و عمده داشته باشیم.

صدری گفت: مقایسه راهبردی شاخص‌های کیفی و کمی ۳۱ منطقه مخابراتی کشور در بخش‌ ردیف‌های درآمدی و هزینه‌ای، نشانگر تأثیر قابل ملاحظه پای‌بندی به برنامه توسعه شرکت، در افزایش درآمد و کاهش هزینه‌ها در مناطق مختلف است.

در خبر دیگری از این شرکت اعلام شد، عکس‌العمل قابل توجه فعالین بورس نسبت به انتشار اخبار رکورد شکنی نماد اخابر و افزایش سود خالص ۲۰۱ درصدی شرکت مخابرات ایران، روز قبل در تالار بورس و اوراق بهادار ، صف خرید ۷۰ میلیونی را برای نماد شرکت مخابرات ایران در بورس رقم زد.

براساس این گزارش، سهام شرکت مخابرات ایران، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و تأثیرگذارترین نمادهای بازار سرمایه در ماه‌های اخیر با رشد قابل توجهی روبه‌رو شده است، به نحوی که نماد اخابر با رکوردشکنی به ۶۰۰ تومان در هر سهم رسید.

 این گزارش می‌افزاید، نکته مهم در رشد سهام، جنس سود دهی نماد اخابر است که ناشی از رشد درآمد عملیاتی، تنوع در ارایه خدمات و ورود به عرصه کسب و کارهای دانش بنیان است که سود پایدار و مستمر را برای دارندگان سهام مخابرات در بازار سرمایه به ارمغان آورده است.


 
کد مطلب : ۲۷۳۳۶۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما