۰

گوشی‌های آنر 9X پرو و آنر ویو 30 پرو برای بازار جهانی رونمایی شدند

Honor 9X Pro and View 30 Pro global versions
تاریخ انتشار
سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۱
گوشی‌های آنر 9X پرو و آنر ویو 30 پرو
گوشی‌های آنر 9X پرو و آنر ویو 30 پرو

آی‌تی‌من- آنر به عنوان زیرمجموعه هواوی به همان مشکلات و محدودیت‌های هواوی دچار است. این کمپانی نیز مشمول تحریم‌های آمریکا است بنابراین با حذف اپلیکیشن‌های پیش‌فرض چینی، نسخه جهانی گوشی‌هایش را با تجهیز به سرویس موبایل هواوی (Huawei Mobile Service) معرفی کرده است.

سرویس HMS یا همان سرویس موبایل هواوی برای جایگزینی با سرویس‌های گوگل ارایه شده و این کمپانی امیدوار است بتواند این گوشی‌ها را بدون پشتیبانی از سرویس‌های گوگل در بازار جهانی به فروش برساند.

آنر ویو 9X پرو دارای نمایشگر ۶.۵۹ اینچی +FHD است و از دوربین سلفی پاپ‌آپ ۱۶ مگاپیکسلی، پردازنده کرین ۸۱۰، حافظه رم ۸ گیگبایتی به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.
 
Honor 9X Pro
Honor 9X Pro

دوربین اصلی سه‌گانه این گوشی شامل حسگر ۴۸ مگاپیکسلی با لنز واید، دوربین ۸ مگاپیکسلی با لنز فوق‌عریض و حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است.
 
Honor 9X Pro

آنر ویو 9X پرو از باتری چهار هزار میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و با قیمت ۲۴۹ یورو از اواسط فروردین ماه به بازار عرضه می‌شود.

گوشی آنر V30 پرو یا View 30 پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷۵ اینچی است، از ترکیب دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی ‌عریض و ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد و دارای پردازنده کرین 990 5G است.
 
Honor View 30 Pro
Honor View 30 Pro

این گوشی نیز از دوربین سه گانه اصلی ۴۰ مگاپیکسلی، ۸ مگاپیکسلی تله‌فوتو و حسگر ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض برخوردار است.
 
Honor View 30 Pro
Honor View 30 Pro
باتری گوشی آنر V30 پرو ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ سریع ۴۰ واتی و ۲۷ واتی و نیز شارژ معکوس بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توا به ۸ گیگابایت حافظه‌‌ی رم در کنار ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. آنر هنوز قیمت ویو ۳۰ پرو را اعلام نکرده است.
 
مرجع : GSMArena
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۴۳۸
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما

پربيننده ترين