کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دورکاری و تقسیم وظایف دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای

رسول سراییان مدیرعامل ایریسا شد

25 فروردين 1399 ساعت 13:19

رسول سراییان، دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ایریسا منصوب و معارفه شد.



آی‌تی‌من- مراسم معارفه مدیرعامل جدید و تکریم مدیرعامل پیشین شرکت ایریسا (وابسته به فولاد مبارکه اصفهان، روز یکشنبه گذشته با حضور مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان برگزار شد و سراییان جای نجف آبادی را در ایریسا گرفت.

با انتصاب سراییان به عنوان مدیرعامل شرکتی که در اصفهان فعالیت می‌کند، موقعیت کنونی او به عنوان دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در ابهام قرار می‌گیرد؛ به ویژه اینکه سراییان، پروژه‌های نیمه‌کاره مهمی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در دست دارد که مهم‌ترین آنها، پروژه‌ها و ماموریت‌ها در قالب برنامه راهبردی سازمان (بیستون) است.



محمدباقر اثنی عشری، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در این رابطه به خبرنگار ما گفت: پس از حادثه سقوط هواپیمای اوکراین، آقای سراییان ترجیح می‌داد که در اصفهان ساکن شود و امکان حضور دایم در تهران را نداشت که به طور اتفاقی، فرصت مدیریت عاملی شرکت ایریسا نیز پیش آمد.

اثنی عشری افزود: بنا به صحبتی که داشته‌ایم، قرار بر این است که ایشان هم‌زمان به عنوان دبیرکل نصر کشور نیز فعالیت کند و چند روز در هفته برای پیشبرد امور در تهران حضور داشته باشد و بخشی از امور را نیز به شیوه دورکاری به انجام برساند.

به گفته اثنی عشری، طبق تقسیم کاری که انجام شده، بخشی از وظایف دبیرکلی را نیز خود رییس سازمان به عهده خواهد گرفت.

وی گفت: واقعیت این است که سازمان در طول سال‌ها دبیرکل نداشته، ولی در دوره کنونی با توجه به پروژه‌های مهمی مانند بیستون، وام وجوه اداره شده و ارتباطات گسترده سازمانی با نهادهای دولتی، فعالیت بدون دبیرکل میسر نیست. از سوی دیگر فرصت کافی برای تعیین دبیرکل جدید نداریم؛ بنابراین به روش تقسیم کار و دورکاری با آقای سراییان به همکاری ادامه خواهیم داد.

گفتنی است که دختر و داماد رسول سراییان جزو درگذشتگان سانحه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین بودند.
 


کد مطلب: 273546

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273546/رسول-سراییان-مدیرعامل-ایریسا

ITMen
  https://www.itmen.ir