۰

کاربران آیفون سالی ۱۰۰ دلار اپ می‌خرند

تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۱
کاربران آیفون سالی ۱۰۰ دلار اپ می‌خرند
کاربران آیفون سالی ۱۰۰ دلار اپ می‌خرند

آی‌تی‌من - تحقیقات نشان داده که هر کاربر آیفون در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۰۰ دلار برای خرید از فروشگاه اپ‌استور و خریدهای درون برنامه هزینه کرد‌ه‌اند. این گزارش که توسط Sensor Tower منتشر شده نشان می‌دهد میانگین هزینه کاربران آیفون نسبت به سال قبل ۲۷ درصد افزایش یافته است.

این آمارها نشان داده که کاربران آیفون پول زیادی را صرف خرید برنامه و حتی تجارت الکترونیکی می‌کنند و میزان هزینه کاربران آیفون در ایالات متحده در حال افزایش است.

از میان برنامه‌هایی که کاربران حاضرند برای آن هزینه کنند می‌توان به اپلیکیشن‌های ویرایش عکس پرداخت که از هر ۱۰۰ دلاری که توسط کاربران آیفون هزینه می‌شود ۶.۳۰ دلار به این برنامه‌ها اختصاص می‌یابد. این درحالی‌ است که سال ۲۰۱۸ این رقم ۳.۶۰ دلار بود و به این ترتیب ۷۵ درصد افزایش یافته است.

بیشترین هزینه‌ای که کاربران آیفون برای اپلیکیشن‌ها می‌کنند، به بازی‌های موبایل با رقم ۵۳.۸۰ دلار اختصاص می‌یابد که البته اکثر این بازی‌ها رایگان هستند و توسعه‌دهندگان روی خریدهای درون برنامه تمرکز می‌کنند.

بازی Candy Crush که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد، هنوز هم در بین برترین بازی‌های رایگان قرار دارد که کاربران برای آن پول زیادی خرج می‌کنند، همچنین Minecraft پرفروش‌ترین بازی پولی به شمار می‌رود. در سال ۲۰۱۸، کاربران آیفون ۴۴ دلار برای بازی‌ها هزینه کردند و اگر به سال 2015 بازگردیم، میانگین هزینه بازی‌ها توسط هر کاربر آیفون ۲۳ دلار بوده است.

اپ‌استور یکی از پردرآمدترین محصولات اپل به شمار می‌رود که از ۱۰۰ برنامه برتر در سال ۲۰۱۹ بیش از ۳.۶ میلیارد دلار درآمد داشته است. اگرچه ممکن است کاربران از اشتراک خود در اپ‌استور اپل ابراز نارضایتی کنند، اما آنها حاضرند برای این برنامه‌ها هزینه‌ی بسیاری بپردازند.


 
کد مطلب : ۲۷۳۵۵۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما