۰
آمادگی اپراتورها برای ارایه سیم‌کارت رایگان

مهلت تهیه سیم کارت برای وام یک میلیونی اعلام شد

تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸
مهلت تهیه سیم کارت برای وام یک میلیونی اعلام شد
مهلت تهیه سیم کارت برای وام یک میلیونی اعلام شد

آی‌تی‌من - حسین میرزایی در پاسخ به اینکه آن دسته از افرادی که تا 31 فروردین سیم کارت تهیه نکنند چه می‌شود گفت: افرادی که تا 31 فرودین پیامک ارسال می‌کنند تا 4 اردیبهشت ماه وام یک میلیونی را دریافت می‌کنند. اما آن دسته از افرادی که سیم کارتی به نامشان نیست و امکان تهیه سیم کارت تا روز یکشنبه 31 فرودین را ندارند, مهلت دارند تا 18 اردیبهشت ماه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه کنند و سیم کارت تهیه کنند. پس از آنکه سیم کارت به نامشان ثبت شد وام یک میلیون تومانی را تا پایان ماه مبارک رمضان دریافت می‌کنند. فقط افرادی تا 4 اردیبهشت وام یک میلیونی را دریافت می‌کنند که تا 31 فرودین ماه پیامک v.refah را دریافت کرده و شماره ملی سرپرست خانوار را به سرشماره 6369 ارسال کرده باشند.

در همین رابطه همراه اول از ارائه سیم‌کارت رایگان به سرپرست خانوارهایی خبر داد که سیم‌کارتی به نام خود ندارند.

اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد، پیرو اعلام دولت برای ارائه تسهیلات یک میلیون تومانی بصورت وام به سرپرست خانوارهای یارانه بگیر و با توجه به اینکه یکی از شرایط ثبت نام جهت دریافت این وام، داشتن سیم‌کارت به نام سرپرست خانوار عنوان شده است؛ همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی و یاری رسانی به این افراد، تسهیلاتی فراهم کرده که سرپرستان خانوار که سیم‌کارتی به نام خود ندارند می‌توانند به راحتی از طریق شبکه گسترده فروش و خدمات همراه اول، نسبت به ثبت‌نام و دریافت سیم‌کارت اعتباری خود بصورت رایگان، اقدام کنند.

به فاصله کوتاهی از این اقدام، ایرانسل نیز اعلام کرد که سرپرستان خانوار متقاضی وام یک میلیون تومانی دولت که سیم کارتی به نامشان ثبت نشده، می‌توانند از ایرانسل سیم‌کارت رایگان دریافت کنند.

روابط عمومی‌ایرانسل اعلام کرد، با توجه به اعلام اهدای وام یک میلیون تومانی دولت به سرپرستان خانوار تحت پوشش یارانه و لزوم ثبت‌نام متقاضیان با سیم‌کارت متعلق به سرپرست خانوار، ایرانسل در راستای مسؤولیت اجتماعی خود به سرپرستان خانواری که سیم‌کارتی به نام خود ندارند، سیم‌کارت رایگان می‌دهد.

متقاضیان واجد شرایط فوق می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌ها، نمایندگی‌ها و مراکز ارتباط با ایرانسل در سراسر ایران، با همراه داشتن کارت ملی، سیم‌کارت اعتباری رایگان دریافت کنند.


 
کد مطلب : ۲۷۳۵۷۷
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما