کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اقدامات شرکت تیپاکس در دوران کرونا اعلام شد

31 فروردين 1399 ساعت 3:03

شرکت تیپاکس، با تکیه‌بر اطلاعیه‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO)  و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، دغدغه جابه جایی بسته‌های مشتریان خود را کم کرده و به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که هر کاری را که لازم بوده و توصیه‌شده انجام داده‌است.



آی‌تی‌من- مهرداد فاخر، مدیرعامل شرکت تیپاکس درمورد اقدامات این شرکت در دوران کرونا می‌گوید: در شرایط پیش آمده، وظیفه خود می‌دانیم تا در کنار پزشکان و پرستاران و دیگر مسوولان دلسوز سرزمینمان، عزم ملی را برای بهبود شرایط جزم کنیم و دست در دست هم، گامی‌ در مسیر سلامت جامعه و رهایی از نشر ویروس کرونا برداریم.

وی افزود: در این مدت سعی داشته‌ایم تا با تکیه‌بر اطلاعیه‌های سازمان بهداشت جهانی(WHO) و رعایت اصول بهداشتی و ایمنی، دغدغه جابه جایی بسته‌های مشتریان خود را کم کنیم و امروز بر آنیم تا با ارایه گزارشی از اقدامات انجام‌شده، به مشتریان خود این اطمینان را بدهیم که هر کاری را که لازم بوده و توصیه‌شده انجام داده‌ایم؛ چراکه خود را مسوول می‌دانیم.

اقدامات ایمنی انجام‌شده در مجموعه تیپاکس:

-    انتشار دستورالعمل‌های بهداشتی در سازمان و همچنین رسانه‌های اجتماعی برای آگاه ساختن مشتریان و پرسنل خود از آخرین نکات بهداشتی، از زمان شیوع این ویروس

-    اقدام به آموزش نیروهای ستادی و نمایندگان در خصوص جلوگیری از انتشار ویروس کرونا

-    انتشار دستورالعمل‌های کاربردی با محتوای نحوه رعایت نکات بهداشتی از طریق تمامی‌رسانه‌های سازمان

-    توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده به‌صورت منظم به‌منظور حفظ سلامتی پرسنل

-    تأکید بر فاصله‌گذاری در رفتار سازمانی

-    الزام به استفاده از ماسک، دستکش و عملیات تب سنجی، برای تمامی‌پرسنل و حتی ارباب‌رجوع در هنگام ورود به فضاهای اداری و‌ هاب مرکزی به‌صورت روزانه

-    ضدعفونی مستمر‌هاب مرکزی (تی‌هاب) و ساختمان اداری

-    ایجاد ایستگاه ضدعفونی دست در فواصل مشخص در ستاد و‌هاب مرکزی

-    ضدعفونی مستمر بسته‌های جمع‌آوری‌شده در‌هاب مرکزی (تی‌هاب) و نمایندگی‌ها با استفاده از فناوری‌های روز دنیا (مه ساز)

-    برنامه‌ریزی و عملیاتی کردن فعالیت شیفتی نیروها تا جایی که به سرویس‌دهی خدشه‌ای وارد نشود

-    دریافت مجوز از نهادهای مسوول هنگام آغاز محدودیت‌های جاده‌ای، برای رفع موانع پیش آمده در ارسال مراسلات در سطح کشور

وی گفت: اگرچه این محدودیت‌ها و دیگر فعالیت‌های بهداشتی، منجر به تأخیر در ارسال مرسوله‌ها شد اما به لطف خدا و همراهی و شکیبایی مردم عزیز، توانستیم مسوولیت خود را به انجام برسانیم. فراموش نکنیم آن چیزی که در حافظه تاریخی هر قومی‌ می‌ماند، عشق و همدلی است.

فاخر دیگر اقدامات این شرکت را به این شرح اعلام کرد:

-    ارسال مستمر کمک‌های سازمان برنامه جهانی غذا WPO به بیست مهمانشهر در سراسر کشور.

-    ارسال مستمر مواد غذایی، تجهیزات بیمارستانی و همچنین ماسک و دستکش به نقاط محروم سراسر کشور با همراهی سازمان داوطلبان هلال احمر

-    همراهی پیوسته با بنیاد یاران عشق با ارسال بیش از ۷۰۰۰ مرسوله برای تجهیز بیمارستان‌های استان‌های کشور.

-    همراهی مجموعه هلال مهربانی برای توزیع تجهیزات بهداشتی به شهر بجنورد

وی در پایان گفت: شرکت «تیپاکس» و دیگر شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فاخر آماده است تا خدمات خود را در راستای این مهم، به‌صورت رایگان در اختیار سیستم‌های بهداشتی و درمانی کشور قرار دهد و سفیر هرگونه کمکی از جانب وزارتخانه‌های مرتبط و خیریه‌های معتبر باشد.

 


کد مطلب: 273583

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273583/اقدامات-شرکت-تیپاکس-دوران-کرونا-اعلام

ITMen
  https://www.itmen.ir