۱
۰

جواد بابایی معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور شد

تاریخ انتشار
شنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۳
جواد بابایی معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور شد
جواد بابایی معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور شد
 
آی‌تی‌من- در این مراسم که با حضور اعضای شورای معاونین دادستانی کل برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور به نقش و جایگاه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: فضای مجازی موضوع مهمی است که باید با دقت نظر و حساسیت مسائل آن را پیگیری کرد.

منتظری افزود: اهمیت این فضا را می‌توان در بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ساماندهی آن مشاهده کرد. قطعا فضای مجازی کنونی ابزاری است که دشمن از آن حداکثر استفاده را کرده و سعی می‌کند از این طریق بیشترین ضربه را به نظام ما وارد کند.

وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی این انتظار وجود دارد که از این فضا استفاده بهینه شود؛ اما متاسفانه می‌بینیم این موضوع دستخوش یک سری مسائل و اغراض‌ها شده و به عبارت دقیقتر از این فضا حسن استفاده نمی‌شود.

دادستان کل کشور عنوان کرد: همه تاکیداتی که مقام معظم رهبری درباره ساماندهی فضای مجازی داشته اند نشان می‌دهد که فضای مجازی چقدر اهمیت دارد و البته بیشترین و بلندترین گام‌ها را هم در مسیر ساماندهی این فضا شخص مقام معظم رهبری برداشته‌اند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در سنوات مختلف پس از انقلاب در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت با موانع و چالش‌هایی مواجه بوده است، اما این‌ها باعث نگردیده که از مسیر پیشرفت و موفقیت خارج شویم و ان‌شاءالله این حرکت با تلاش خدمتگزاران و دلسوزان نظام ادامه خواهد داشت.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های جاویدنیا در سمت سرپرستی معاونت امور فضای مجازی دادستانی کل کشور تقدیر و جواد بابایی به سمت معاون امور فضای مجازی دادستانی کل معرفی شد.

گفتنی است که هفته پیش جواد جاویدنیا با انتشار مطلبی در پیام رسان سروش پلاس، اعلام کرده بود که از معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور کناره‌گیری کرده است.

جاویدنیا در آن مطلب، بدون نام‌بردن از کسی، افرادی را به رفتارهای ضدانقلابی و بنی‌صدر گونه در جبهه فضای مجازی متهم کرده  و نوشته بود: «حاضر نیستم در مسوولیتی باشم که نتوانم امر رهبرم را اجرا کنم.»

جواد بابایی پیش از این سرپرست دادسرای جرائم رایانه‌ای تهران بوده است.
 
 
مرجع : میزان
کد مطلب : ۲۷۳۶۰۴
نظرات شما
نادره احسانی از استان ماندران شهر بابل
Germany
سلام جناب آقای بابایی وقت بخیر
در مورد تلفیق هنر خواهشا جلوی این کلاهبرداران رو بگیرید کالای ۱۰۰هزار تومانی رو ۱۱۰۰هزار تومان به مردم غالب میکنند
کجا میتونیم از دست این کلاهبرداران شکایت کنیم وبه شکایتهای ما توجه بشه ودر این شرکت لعنتی بست بشه
سپاسگزارم
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما