۰

حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در «تهران من»

تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۰
حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در «تهران من»
حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در «تهران من»

آی‌تی‌من- در پی شیوع بیماری كرونا و لزوم رعایت فاصله‌‏گذاری اجتماعی، با هدف حفظ سلامت شهروندان و نیز تشویق آنان به دریافت سرویس‌های شهری به‌صورت آنلاین، این سازمان در اقدامی حمایتی بیش از 70 فروشگاه‌ اینترنتی و كسب ‌و‌ كار آنلاین داخلی را كه مورد نیاز روزمره شهروندان است، از طریق درگاه «تهران من» معرفی کرده و به این ترتیب شهروندان می‌توانند نسبت به دریافت خدمت مورد نظر خود از خانه اقدام کنند.

شهروندان از این پس با مراجعه به قسمت «فروشگاه‌ها و خدمات آنلاین» در سامانه و اپلیکیشن تهران من ضمن آشنا شدن با انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت، می‌توانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایت‌های معرفی شده، متصل شوند.

در این قسمت از سامانه، بیش از 70 فروشگاه اینترنتی و ارائه کنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دسته بندی‌های تفکیک شده‌ای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است.

همچنین دسترسی به فروشگاه‌ها و خدمات در حوزه‌های تغذیه و مواد خوراکی، خدمات منزل، حمل و نقل و خودرو، سرگرمی و ورزش، لوازم الکترونیکی، خدمات کسب و پیشه، آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد، آرایشی، بهداشتی و سلامت نیز امکان پذیر است و در هر دسته بندی، ارائه کنندگان ویژه آن خدمات برخط، معرفی شده و با کلیک بر روی هر گزینه مستقیما به سایت آنها وارد می‌شویم.


 
کد مطلب : ۲۷۳۶۴۲
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما