کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برات قنبری دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شد

آی تی من (ITMEN) , 9 خرداد 1399 ساعت 15:43

با تصویب شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، برات قنبری به جای رسول سراییان، مسوولیت دبیرکلی این سازمان را به عهده گرفت.


 
آی‌تی‌من- محمدباقر اثنی عشری، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، هفته گذشته در توییتی از انتخاب برات قنبری به سمت دبیرکلی این سازمان خبر داد.

وی نوشت: « با تصویب شورای مرکزی سازمان، برات قنبری چهره قدیمی و دوست‌داشتنی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، دبیر‌کل جدید سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور شد.

رسول سرائیان دبیر‌کل پیشین، ساکن اصفهان شده‌اند و همچنان پروژه راهبردی سازمان #بیستون را با هدف دو برابر کردن بازار مدیریت خواهند کرد.»

گفتنی است که در فروردین ماه امسال رسول سراییان مدیریت عاملی شرکت ایریسا (وابسته به فولاد مبارکه اصفهان) را به عهده گرفته بود.

در همان زمان اثنی عشری به فناوران گفته بود: پس از حادثه سقوط هواپیمای اوکراین، آقای سراییان ترجیح می‌داد که در اصفهان ساکن شود و امکان حضور دایم در تهران را نداشت که به طور اتفاقی، فرصت مدیریت عاملی شرکت ایریسا نیز پیش آمد.

اثنی عشری افزود: بنا به صحبتی که داشته‌ایم، قرار بر این است که ایشان هم‌زمان به عنوان دبیرکل نصر کشور نیز فعالیت کند و چند روز در هفته برای پیشبرد امور در تهران حضور داشته باشد و بخشی از امور را نیز به شیوه دورکاری به انجام برساند.

به گفته اثنی عشری، طبق تقسیم کاری که انجام شده، بخشی از وظایف دبیرکلی را نیز خود رییس سازمان به عهده خواهد گرفت.

گفتنی است که دختر و داماد رسول سراییان جزو درگذشتگان سانحه سقوط هواپیمای خطوط هوایی اوکراین بودند.

اما حالا گویا نقل مکان سراییان به اصفهان، امکان انجام وظایف دبیرکلی را به صورت دورکاری از او سلب کرده و به این ترتیب با استعفای او، تصمیم گرفته شده که برات قنبری وظیفه دبیرکلی سازمان را به عهده بگیرد.

برات قنبری متولد 1332 خلخال و دارای مدرک کارشناسی ارشد برق از دانشگاه شریف است.

او که همواره به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار و صاحب نفوذ در صنعت فاوا مطرح بوده، مسوولیت‌هایی همچون معاونت‌های مختلف در وزارت پست و تلگراف و تلفن سابق و ارتباطات و فناوری اطلاعات فعلی و سرپرستی مرکز تحقیقات مخابرات ایران را در سابقه خود دارد.

 


کد مطلب: 273680

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273680/برات-قنبری-دبیرکل-سازمان-نظام-صنفی-رایانه-ای

ITMen
  https://www.itmen.ir