کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رونمایی از اندروید 11 به تعویق افتاد

خبرگزاری رويترز , 10 خرداد 1399 ساعت 17:03

شرکت گوگل دیروز اعلام کرد که به دلیل تظاهرات و ناآرامی‌ها در ایالات متحده، رونمایی از نسخه بتای سیستم عامل اندروید 11 را که برای سه‌شنبه آینده برنامه ریزی شده بود، به زمان دیگری موکول می‌کند.


 
آی‌تی‌من- گوگل با انتشار پیامی در وب‌سایت توسعه دهندگان اندروید نوشت: ما بی‌صبرانه منتظریم که درباره اندروید 11 بیشتر با شما حرف بزنیم؛ اما اکنون زمان مناسبی برای جشن گرفتن نیست.

برنامه رونمایی از جدیدترین نسخه سیستم عامل موبایل گوگل قرار بود سه‌شنبه آینده (سوم ژوئن) به صورت مجازی برگزار شود. حالا گوگل بدون مشخص کردن زمان، اعلام کرده که به زودی جزییات بیشتری درباره این سیستم عامل را اطلاع رسانی خواهد کرد.

در پی کشته شدن جورج فلوید، مرد سیاهپوست اهل مینیاپولیس به دست پلیس آمریکا، تظاهرات اعتراض آمیز و گاه خشونت آمیز به سرتاسر آمریکا گسترش یافته است.

اندروید 11 در کل، هجدهمین نسخه از سیستم عامل اندروید گوگل محسوب می‌شود.

بر اساس اطلاعات موجود، در این نسخه، بهبودهایی در زمینه پشتیبانی از گوشی‌های تاشو و پشتیبانی از حسگرهای زاویه لولایی، 5G (شامل یک API برای تشخیص شبکه‌های 5G NR مستقل)، پروژه Mainline (سرویس‌دهی به قطعات سیستم از طریق گوگل پلی استور) و پشتیبانی از فرمت تصویر HEIF وجود خواهد داشت.
 


کد مطلب: 273686

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273686/رونمایی-اندروید-11-تعویق-افتاد

ITMen
  https://www.itmen.ir