۰

لپ‌تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ معرفی شد

تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۸
لپ‌تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ معرفی شد
لپ‌تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ معرفی شد
 
 آی‌تی‌من- این نسخه جدید که مجهز به پردازنده دینامیکی جدید Intel Core و فناوری Intel Hybrid است تنوع گزینه‌های کاربران برای انتخاب بهترین لپ‌تاپ متناسب با نیازهای‌شان را افزایش می‌دهد.

گلکسی Book S برای نسل آینده کاربرانی طراحی شده که به دنبال دستگاه‌های کامپیوتری هستند که بهره‌وری بالا، اتصال فراگیر و امکان جابه‌جایی گسترده روی دستگاه‌ها و سیستم عامل‌های متفاوت را به کاربران می‌دهد تا بتوانند کارهای بیشتری را در زمانی کمتر انجام دهند.

برای بهبود عملکرد و بهره‌وری، تنظیمات داخلی گلکسی Book S به شکل خاصی متناسب با پردازنده Intel Core و فناوری Intel Hybrid طراحی شده است. لپ‌تاپ جدید سامسونگ اولین دستگاه در نوع خود است که این پردازنده را در کنار فناوری پشته‌سازی Foveros 3D و یک معماری هیبریدی در CPU ارائه می‎کند.

این پردازنده سازگاری کامل با اپلیکیشن‌های ویندوز 10 داشته و بصورت هوشمند سرعت بالای پردازش در زمان اوج مصرف و مصرف کمتر باتری در زمان‌ بیکار بودن را با هم متوازن می‎کند. گلکسی Book S باتری با عمر بالا و حافظه داخلی 512 گیگابایتی دارد.



کریس واکر معاون رییس پلتفرم‌های مشتری در شرکت اینتل می‌گوید: معرفی گلکسی Book S سامسونگ به عنوان اولین دستگاه با پردازنده Intel Core  و فناوری  Intel Hybrid متکی به سابقه همکاری ما با سامسونگ است. امروز ما نشان دادیم که استعدادهای بزرگ مهندسی در همکاری با هم چه دستاوردهایی را برای شما و تجربه نسل جدید کامپیوترها ارائه خواهند داد.
 
با استفاده از دستگاه‌های کامپیوتری جدید سامسونگ، می‌توانید از اتصالی بدون توقف لذت ببرید. گلکسی Book S مجهز به (+WiFi 6 (Gig، نسل بعدی وای‌فای است، در عین حال اتصال همیشه روشن LTE هم به شما امکان می‌دهد تا بدون نیاز به جست‌وجو برای شبکه، همیشه به اینترنت گیگابیتی دسترسی داشته باشید. وقتی نیاز به دسترسی فوری به لپ‌تاپ خود داشته باشید، گلکسی Book S با قابلیت روشن-با-یک-لمس یا Touch-to-Wake به شما امکان می‌دهد تا فایل‌های مهم خود را براحتی خوانده، ویدیوها را به اشتراک گذاشته و در عرض چند ثانیه به پیام‌های متنی پاسخ دهید.
 
طراحی برای هر جا
گلکسی Book S با این هدف طراحی شده که بتوانید آن را در هر جایی  در کنار خود داشته باشید. سبکی آن با وزن 950 گرم و ضخامت 11.8 میلی‌متری، به این معنی است که می‌توانید آن را حتی در یک کیف کوچک هم جای دهید. طراحی بدون فن گلکسی Book S امکان باریک‌تر شدن آن را در مقایسه با لپ‌تاپ‌های معمولی و در عین حال امکان کار بدون صدای این دستگاه را حتی در زمان اجرای کارهای سنگین، فراهم کرده است. گلکسی Book S دارای یک طراحی حداقلی با بدنه‎ای بسیار مقاوم است. حتی اگر می‌خواهید در زمان کار کمی هوا بخورید، تنها با استفاده از ترکیب دو دکمه، از حالت Outdoor Mode روی گلکسی Book S استفاده کنید که فورا روشنایی صفحه را به 600 نیت می‎رساند. این لپ‌تاپ با داشتن یک صفحه روشن که از فرمان‌های لمسی هم پشتیبانی می‎کند، حس اتصالی بیشتر از همیشه را به شما می‎دهد.
 
اتصال بدون اختلال دستگاه-با-دستگاه
دستگاه‌های جدید سری گلکسی مانند گلکسی Book S تجربه کامپیوتری را با اتصال روان بین‌ دستگاه‌های مختلف ترکیب می‌کنند. به یمن این همکاری با مایکروسافت، شما می‎توانید از سیستم عامل اندروید روی این دستگاه ویندوزی استفاده کرده و از اتصال دستگاه‌به‌دستگاه لذت ببرید. همچنین قابلیت Your Phone مایکروسافت هم به شما امکان می‎دهد تا موبایل خود را با لپ‌تاپ هماهنگ کرده و نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها را روی دستگاه خود دریافت کرده و در عین حال بین دو دستگاه عکس و فایل‌ها را کپی و منتقل کنید.

لپ‎‌تاپ گلکسی Book S در دو رنگ خاکستری و طلایی عرضه می‎شود. برای اطلاعات بیشتر لطفا به https://news.samsung.com/galaxy و  www.samsungmobilepress.com  مراجعه کنید.
 
مشخصات لپ‌تاپ گلکسی Book S
Galaxy Book S
ویندوز ۱۰ Home / Pro سیستم عامل
13.3 اینچ، صفحه نمایش FHD TFT LCD با پنل تاچ اسکرین نمایشگر
305.2x203.2x6.2 ~ 11.8 mm ابعاد
۹۵۰ گرم وزن
Intel Core processor with Intel Hybrid Technology CPU
Intel UHD Graphics گرافیک
۸ گیگابایت (LPDDR4x) حافظه رم
۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت eUFS، قابلیت پشتیبانی از درگاه MicroSD  (تا یک ترابایت) حافظه داخلی
یک مگاپیکسل دوربین
42Wh باتری
(Wi-Fi 6 (Gig+) 802.11 ax 2x2, LTE (Cat 16
Bluetooth v 5.0
اتصالات
2 USB-C, 1 Headphone out/Mic-in Combo, MicroSD Multi-media Card Reader درگاه‌ها
حسگر اثر انگشت، حسگر Hall
حسگر نور محیط (نورپس زمینه کیبورد on/off)
حسگرها
Windows Hello sign in with fingerprint تایید هویت
بلندگوی کواد استریو: طراحی شده توسط AKG
صدای فراگیر با فناوری Dolby Atmos
صدا
 
کد مطلب : ۲۷۳۶۹۳
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما