۰

همکاری مشترک راورو و مهربانه آغاز شد

تاریخ انتشار
دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۸
همکاری مشترک راورو و مهربانه آغاز شد
همکاری مشترک راورو و مهربانه آغاز شد
 
آی‌تی‌من- پلتفرم «راورو» در جهت ارزیابی و بهبود امنیت پلتفرم تامین مالی جمعی (کرادفاندینگ) مهربانه و در راستای مسوولیت اجتماعی خود، با همکاری متخصصان امنیت عضو این سایت، اقدام می‌کند.
 
مهربانه نخستین پلتفرم تامین مالی جمعی (کرادفاندینگ) برای امور خیریه در کشور است و تاکنون 274 پروژه موفق خیریه را در همکاری با بیش از 50 خیریه در 24 استان کشور اجرا کرده است. مجموع ارزش این پروژه‌ها نیز 196 میلیارد ریال بوده است.
 
راورو به عنوان پلتفرم باگ‌بانتی با ایجاد بستری مناسب، زمینه فعالیت علاقه‌مندان به حوزه‌ امنیت، هک و نفوذ را درخصوص شناسایی آسیب‌پذیری بر روی وب سایت‌ها و سامانه‌های داخل کشور فراهم کرده است. پلتفرم راورو علاوه بر تسهیل فرآیند کسب درآمد از طریق گزارش آسیب‌پذیری‌ها بصورت قانونی، به سازمان‌های دولتی و شرکت‌ها در جهت افزایش امنیت و کاهش آثار مخرب حملات کمک فراوانی خواهد کرد.

راورو بر این عقیده است که بجای تقابل با تمامی جامعه نفوذگر‌ها، می‌توان با ایجاد معامله‌ای برد-برد، از ظرفیت بخش عظیمی از این جامعه برای بهبود و ارتقای سازوکارهای امنیتی استفاده کرد. شرکت‌ها و سازمان‌ها با سامانه راورو می‌توانند، از جدیدترین و بروزترین مکانیزم‌ امنیتی در بهبود و تکمیل ساختار دفاع سایبری خود استفاده کنند.
 
براساس این تفاهم‌نامه راورو به عنوان پلتفرم باگ بانتی با ایجاد بستری مناسب، زمینه فعالیت علاقه‌مندان به حوزه‌ امنیت، هک و نفوذ را درخصوص شناسایی آسیب‌پذیری بر روی سایت مهربانه فراهم می‌کند.
 
 
برچسب ها :
کد مطلب : ۲۷۳۷۴۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما