کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سامسونگ نسخه 5G گلکسی Z Flip را معرفی کرد

4 مرداد 1399 ساعت 18:55

شرکت سامسونگ الکترونیکس روز پنج‌شنبه دوم مردادماه از نسخه 5G گلکسی Z Flip خود رونمایی کرد.


 
آی‌تی‌من- با توجه به توسعه شبکه 5G در سراسر جهان، کاربران اکنون می‎توانند تاثیر نسل جدید ارتباطات را در امکان اشتراک‌گذاری سریع‌تر و بیشتر فایل‌ها، بازی و کارهای دیگر، مشاهده کنند.
 
طراحی گلکسی Z Flip فشرده و زیبا و نشان‌دهنده تصمیم سامسونگ به توسعه محصولات تاشوی خود است. اکنون با استفاده از نسخه 5G گوشی گلکسی Z Flip سرعتی فوق العاده را در یک دستگاه به اندازه کف دست، در حالت بسته، در اختیار شما قرار می‌دهد که اتصال همیشگی با دوستان، خانواده و فالوورهای شما را ساده‌تر می‌کند.
 
نسخه گلکسی Z Flip 5G اولین عضو از این محصولات خانواده سامسونگ است که مجهز به پلتفرم Qualcomm Snapdragon 865 Plus 5G Mobile شده است. این پلتفرم جدید با ارتقای عملکرد اجزای پردازشی دستگاه، قدرت استفاده از سرعت 5G را بالاتر برده و سرعت رندر کردن تصاویر را در بخش گرافیک تقویت می‌کند.
 
نسخه گلکسی Z Flip 5G بدون بزرگتر شدن اندازه گوشی، سرعت نسل پنجم را در اختیار کاربر قرار داده و به این ترتیب به یکی از زیباترین و کوچکترین گوشی‌های تاشوی جهان تبدیل می‎شود. سامسونگ قطعاتی که برای زندگی متصل امروز نیاز است را در نسخه 5G اضافه کرده و در عین حال زیبایی و تمایز این محصول را همچنان حفظ کرده است. نسخه گلکسی Z Flip 5G در دو رنگ اصلی خاکستری (Mystic Gray) و برنزی (Mystic Bronze) عرضه خواهد شد و دارای یک روکش شیشه‌ای براق است که حسی لطیف را به انگشتان شما منتقل می‌کند.
 
از اولین روز رونمایی گلکسی Z Flip در فوریه 2020، کاربران توانسته‌اند از فرم‌فکتور متمایز آن برای ابراز خودشان به شکلی جدید و رویایی با امکان کار بیشتر بدون دخالت دست، لذت ببرند. از آن زمان تاکنون سامسونگ بصورت پیوسته تجربه کاربران برای ذخیره، تماشا و اشتراک‌گذاری‌ ساده‌تر محتوا با دوستان و خانواده را بروزرسانی و ساده‌تر کرده است. امروزه کاربران می‎توانند با استفاده از قابلیت‌های بروزرسانی شده در نسخه گلکسی Z Flip 5G، بهترین تجربه را داشته باشند.
 
●حالت Flex: تماشای ساده و همزمان محتوا و کنترل‌های آن در طراحی منحصربه‌فرد گلکسی Z Flip که بر اساس فرم فکتور خاص این گوشی طراحی شده و در زمانی که گوشی را روی سطح قرار می‌دهید، نمایشگر آن بصورت خودکار به دو صفحه 4 اینچی تقسیم شده و شما می‌توانید محتوای خود را در نیمه بالایی نمایشگر و کنترل‌های مربوط به آن را در نیمه پایینی مشاهده کنید.
 
○بروزرسانی دوربین با حالت Flex: اکنون و با استفاده از گلکسی Z Flip عکس‌برداری و فیلم‌برداری از زاویه‌های بسیار باز یا بسیار بسته، ساده‌تر خواهد بود. چه بخواهید یک ویدیوی پرهیجان را با زاویه‌ای بسیار بسته فیلمبرداری کنید و یا آنکه از بالا از غذای خود عکس بگیرید، کافی است با دو ضربه روی صفحه نمایشگر، بخش پیش نمایش تصویر را از بخش بالایی نمایشگر به بخش پایین آن منتقل کنید.
 
●مولتی تسکینگ: با استفاده از قابلیت Multi-Active Window و نوار Multi-Window می‌توانید اپلیکیشن‌های مورد استفاده‌تان را به شکل Drag & Drop به بخش فعال کشیده و رها کنید.
 
 
○App Pair: با استفاده از قابلیت App Pair می‌توانید براحتی و همزمان دو اپلیکیشن را در نوار Multi Window باز کنید. مثلا وقتی می‌خواهید یک عکس را برای دوستان‌تان بفرستید، به راحتی گالری و اپلیکیشن پیام‌رسان موردنظرتان با هم باز می‌شوند.
 
○نوار Multi-window: این نوار اکنون با صفحه کناری گوشی تلفیق شده است تا دسترسی کاربر به اپلیکیشن‌ها ساده‌تر و گزینه‌های قابل دسترس هم بیشتر شوند.


 


کد مطلب: 273851

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273851/سامسونگ-نسخه-5g-گلکسی-z-flip-معرفی

ITMen
  https://www.itmen.ir