کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مجموعه تجهیزات گیمینگ قابل حمل ایسوس معرفی شد

11 مرداد 1399 ساعت 14:46

در مراسم رونمایی از ROG Phone 3، تجهیزات گیمینگ قابل حمل ایسوس نیز معرفی شد.



آی‌تی‌من- ایسوس در مراسم رونمایی از ROG Phone 3 نمایشگر ROG Strix XG16، هدفون ROG Cetra و کیبورد گیمینگ بیسیم ROG Falchion را نیز برای گیمینگ موبایل عرضه کرد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:
 
نمایشگر قابل حمل ROG Strix XG16
ایسوس برای گیمینگ سیار، یک نمایشگر 15.6 اینچی قابل حمل معرفی کرد که با داشتن باتری داخلی 7800 mAh می‌تواند تا سه ساعت بی وقفه بازی را با تفکیک پذیری FHD و با نرخ تازه سازی 144Hz نمایش دهد.

 
ایسوس در ROG STRIX XG16 از دو ورودی USB Type C  و یک Micro HDMI  استفاده کرده تا در همه جا همه نوع دستگاه به این نمایشگر متصل شود.
 
در قسمت پشتی آن نیز علاوه بر پوشش محافظ، یک پایه ویژه طراحی شده که می‌تواند تا زاویه 70 درجه باز شده و نمایشگر را در حالت‌های افقی و عمودی پایدار می‌سازد. این پوشش با طراحی بر پایه مش بوده و با الگوی CyberText طراحی شده است.
 
همچنین ROG STRIX XG16 با سه پایه ROG نیز کاملاً سازگار بوده و امکان قراردادن آن بالاتر از نمایشگرهای لپتاپ نیز به سادگی امکان پذیر است.
 
هدفون گیمینگ ROG Cetra RGB
هدفون گیمینگ ROG Cetra RGB به واسطه رابط USB-C با پلتفرم‌های مختلفی همچون موبایل، PC، Mac و Nintendo Switch کاملاً سازگار است.
 
فناوری حذف نویز محیط به صورت فعال (ANC) و حالت Ambient، صدایی شفاف و فراگیر را در گیمینگ، موسیقی و انواع محتوای چند رسانه‌ای را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد.
 

در کنار آن نیز درایورهای اختصاصی 10 میلی‌متری Essence ایسوس، صدایی بهینه شده برای گیمینگ و موسیقی با بیس بالا را فراهم آورده است.
 
کاربران می‌توانند برای سازگاری بیشتر و لذت از این محصول، از سه سایز فین سیلیکونی برای قسمت درون گوش استفاده کنند.
 
در این هدفون، نورپردازی قابل شخصی سازی RGB نیز به کاربر حس خوب گوش دادن به صدای با کیفیت و ظاهری لوکس و گیمینگ القاء می‌کند.
 
کیبورد گیمینگ بی سیم ROG Falchion
ROG Falchion یک کیبورد تمام مکانیکی با سوییچ‌های Cherry MX RGB بوده که به لطف طراحی خلاقانه ایسوس، ابعادش فقط 65 درصد از یک کیبورد گیمینگ استاندارد است.
 
یک پنل لمسی قابل برنامه ریزی نیز به کاربرد امکان تغییر میزان صدا، شروع و توقف موسیقی، بزرگنمایی صفحه و سایر عملیات دکمه‌های چند رسانه‌ای کیبوردهای عادی را در دسترس قرار می‌دهد.

 
همچنین این قسمت به لطف ویژگی قابل برنامه ریزی بودن، امکان افزودن ماکرو‌های مختلف را نیز در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. این کیبورد با ارتباط فوق سریع وای فای 2.4GHz و وقفه یک میلی ثانیه‌ای، قادر است تا 400 ساعت به صورت مداوم به گیمرها خدمت کند.
 


کد مطلب: 273898

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273898/مجموعه-تجهیزات-گیمینگ-قابل-حمل-ایسوس-معرفی

ITMen
  https://www.itmen.ir