۰

معرفی مینی‌کامپیوترهای سری PN50 ایسوس

تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۵۶
معرفی مینی‌کامپیوترهای سری PN50 ایسوس
معرفی مینی‌کامپیوترهای سری PN50 ایسوس

آی‌تی‌من- Mini PC PN50 با پشتیبانی از تفکیک پذیری 8K و نرخ تازه سازی 60 هرتز حداکثر از چهار نمایشگر به صورت کامل پشتیبانی می‌کند.

این کامپیوتر کوچک با بهره‌مندی از پردازنده‌های سری موبایلAMD Ryzen 4000، تا 14 درصد عملکرد بهتری را نسبت به کامپیوترهای کوچک با پردازنده‌های هم سطح از خود نشان می‌دهد. این افزایش برتری در هنگام عملیات چند وظیفه‌ای یا Multitasking به بیش از 35درصد عملکرد بهتری نسبت به پردازنده‌های مشابه به نمایش می‌گذارد. در کنار این عملکرد در قسمت پردازنده، حافظه‌های پرسرعت DDR4 با فرکانس 3200 مگاهرتز در برابر حافظه‌های رایج در مینی سیستم‌ها که معمولاً با فرکانس 2400 مگاهرتز در حال استفاده هستند، 1.3 برابر سریعتر کار می‌کند.

پشتیبانی از رزولوشن 8K
به لطف تراشه قدرتمند گرافیکی AMD Radeon Vega 7، Mini PC PN50 ایسوس عملکردی 150 درصد بهتر نسبت به مینی سیستم‌های رایج در پخش محتوا از خود نشان می‌دهد. خروجی تصویر با تفکیک پذیری 8K با نرخ تازه سازی 60 هرتز و همچنین چینش چهارتایی از نمایشگرهای 4K از طریق HDMI، DisplayPort و دو USB-C بدون هیچ محدودیتی محتوایی واقع گرایانه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

ارتباط پرسرعت و به روز
Mini PC PN50 ایسوس بازه وسیعی از ورودی/خروجی‌های مختلف را در خود موجود دارد. در قسمت جلوی آن USB 3.2 Gen 2 Type-C با پشتیبانی از Battery Charging 1.2 و DisplayPort 1.4 قرار دارد. در قسمت پشت آن نیز USB 3.2 Gen 2 Type-C با پشتیبانی از  DisplayPort 1.4 و یک پورت قابل تغییر به منظور پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی‌وجود دارد. همچنین شبکه WiFi 6 (802.11ax) به عنوان رابط شبکه در این محصول به کار گرفته شده است.

در PN50 ایسوس پورت قابل پیکربندی امکان افزودن یکی از رابط‌های COM، D-SUB یا VGA، شبکه LAN و DisplayPort 1.4 را در اختیار مدیران سیستم قرار می‌دهد.

ابعاد کوچک و ارتقا پذیری کامل
ظاهر کوچک و شیک Mini PC PN50 در ابعاد 115x115x49 میلی‌متر با حجم 0.62 لیتر طراحی شده و به لطف رابط VESA در هر جایی قابل نصب است. طراحی کشویی کیس آن به سادگی امکان تغییر در درایو M.2،‌هارد دیسک یا SSD و رم‌ها را با باز کردن پیچ‌های آن برای مدیر سیستم مهیا کرده است.

PN50 ایسوس با راندمان بالا و مصرف بسیار پایین عرضه شده است تا هزینه‌های ناشی از مصرف انرژی را در سازمان‌هایی که نیاز به تعداد زیادی از کامپیوتر دارند بهبود ببخشد. این محصول در حالت بیکاری تنها 10 وات از انرژی را مصرف می‌کند و صدای فن آن نیز در حالت بیکاری 21.9 دسیبل است.


 
کد مطلب : ۲۷۳۹۷۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما