۰

هوآوی با ارزش‌ترین برند چین شد

تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۵
هوآوی باارزش ترین برند چین شد
هوآوی باارزش ترین برند چین شد

آی‌تی‌من- به گزارش راشا تودی، موسسه برندآلیانس اعلام کرد که برند هوآوی در حال حاضر با 117 میلیارد دلار ارزش گران‌ترین برند چین به شمار می‌رود.

در گزارش این موسسه آمده است: مجموع ارزش 20 برند برتر چین به 6.12 تریلیون دلار رسیده است.
 
روزنامه چاینا دیلی، طی گزارشی با اشاره به گزارش موسسه برندآلیانس می گوید: دومین برند با ارزش در چین شرکت پنسنت با 107 میلیارد دلار ارزش است. در لیست برندهای ارزشمند چینی شرکت علی بابا با 96.4 میلیارد دلار ارزش در مقام سوم قرار دارد. دو موسسه بانک صنعت و تجارت چین به همراه چین موبایل نیز به ترتیب با 84.4 میلیارد دلار و 61.7 میلیارد دلار در جایگاه های بعدی ارزشمندترین شرکت های چینی قرار دارند. شرکت های دارویی، تولید تجهیزات پزشکی، الکترونیک، اینترنت و مواد غذایی بیشترین سهم را در میان 500 شرکت برتر چینی دارند. 

لیست شرکت برند آلیانس نشان می دهد که شرکت شیائومی با ارزش 12.3 میلیارد دلار ارزشمندترین شرکت تولید تجهیزات الکترونیک در چین است. حدود 41 شرکت در میان 300 شرکت بزرگ چینی آنهایی هستند که در زمینه ارائه خدمات در بستر اینترنت فعالیت می‌کنند.

گزارش این موسسه می افزاید که شرکت های ارائه دهنده خدمات فروش، تفریحی و دفتری اینترنتی از محل شیوع ویروس کرونا سود خوبی کسب کرده‌اند.
 
مرجع : فارس
کد مطلب : ۲۷۳۹۸۶
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما