کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به دلیل شیوع ویروس کرونا

الکامپ به تعویق افتاد

26 مرداد 1399 ساعت 12:33

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای از تعویق برگزاری بیست وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر (ایران الکامپ ۲۰۲۰) به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد.



آی‌تی‌من- با شیوع کرونا در جهان، بسیاری از نمایشگاه‌ها به تعویق افتاده و برخی لغو شدند. برگزاری برخی از نمایشگاه های فناوری توسط شرکت های بزرگی مانند فیس بوک و مایکروسافت نیز به صورت آنلاین انجام شد، همانطور که بسیاری از این شرکت ها از همان ابتدا روش دورکاری را برای کارکنان خود در نظر گرفتند.

مقرر بود بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، الکامپ ۲۰۲۰، با شعار آینده بهتر، تیرماه ۱۳۹۹ برگزار شود، اما به دلیل شیوع کرونا، این نمایشگاه به تاریخ ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه موکول شد.

در این راستا به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، ستاد اجرایی الکامپ ۲۶ در اطلاعیه ای با اشاره به استقبال شرکت ها، استارت آپ ها و سازمان های دولتی که منجر به پیش ثبت نام بی سابقه برای بیش از ٣٠ هزار متربع فضای نمایشگاهی و ٧٠٠  شرکت کننده شد، اعلام کرد: با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا و نگرانی هایی که در مورد به خطر افتادن سلامت شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان وجود دارد تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه های پایانی سال جاری موکول می شود.

تصمیم به تعویق نمایشگاه در راستای رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و توصیه های ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا و طی فرآیندی مشترک با شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی گرفته شده و تیم برگزاری بزرگترین گردهمایی فناوری اطلاعات کشور از  همه همکارانی که برای این فرصت سالانه در پایان شهریور ماه برنامه ریزی کرده بودند پوزش می طلبد.

ستاد اجرایی الکامپ با پایش شرایط، اولویت خود را برگزاری نمایشگاه با ایمن ترین روش های ممکن اعلام و زمان جدید و نحوه برگزاری به محض آماده شدن به اطلاع علاقه مندان توسعه فضای فناوری اطلاعات ایران خواهد رسید.
 


کد مطلب: 273994

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/273994/الکامپ-تعویق-افتاد

ITMen
  https://www.itmen.ir