۰
با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری

مرکز بازیهای رایانهای مریوان گشایش یافت

تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۱
مرکز بازیهای رایانهای مریوان گشایش یافت
مرکز بازیهای رایانهای مریوان گشایش یافت

آی‌تی‌من- در سفر معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری به استان کردستان، مرکز بازی های رایانه ای در مریوان گشایش یافت تا مکانی برای پرورش ایده های نوآورانه در این حوزه باشد. در این مرکز در حال حاضر 8 تیم مستقر هستند و قرار است با دریافت حمایت تعداد آنها به بیش از 25 تیم افزایش یابد. این مرکز در همکاری با پارک علم و فناوری استان کردستان فعالیت می‌کند.

همچنین در این واحد فناور، حوزه هایی مانند تولید محتوای دیجیتال نیز پوشش داده می شود. معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مراسم بهره برداری از مرکز دیجیتال انیمیشن و بازی های رایانه ای شهرستان مریوان که به صورت مجازی در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، گفت: هر چقدر فضا برای ایجاد تیم های رشد و فناوری فراهم باشد برای بازسازی و کمک به ایجاد و تامین آنها حمایت لازم انجام می شود. لازم است تا تیم های فناور و هسته های علمی در سراسر استان مورد حمایت جدی قرار گیرند. بر این اساس در صورت تخصیص فضا از سوی مسئولین استانی، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمادگی دارد تا کلیه امکانات لازم را تامین کند.

 ستاری به جایگاه ارزشمند شهرستان مریوان در زیست بوم نوآوری استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر چند شتاب دهنده خوب در زمینه بازی های رایانه ای و انیمیشن در مریوان فعال است و این شهرستان در حوزه کشاورزی و صنایع خلاق هم می تواند فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کند چرا که زیرساخت های فرهنگی مناسبی دارد.
کد مطلب : ۲۷۴۰۰۰
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما