کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مرور قابلیت‌های جدید سری نوت 20 سامسونگ

سامسونگ , 27 مرداد 1399 ساعت 15:10

همه ما تجربه یک لحظه بد در وسط جلسه را داشته‌ایم که متوجه شدیم فایل‌های موردنظرمان روی هیچکدام از دستگاه‌های‌مان ذخیره نشده بوده است. به یمن بروزرسانی‌هایی که روی اپلیکیشن Samsung Notes انجام شده است، دیگر هیچ نگرانی درباره این مسئله نخواهیم داشت.



آی‌تی‌من-  با استفاده از گزینه ذخیره خودکار و همگام سازی فایل‌ها روی همه موبایل‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترهای ویندوزی، شما می‌توانید به تمام فایل‌های موجود روی Samsung Notes از هرکدام از دستگاه‌هایتان دسترسی داشته باشید. پس اگر فایل‌تان را روی گلکسی نوت 20 یا گلکسی نوت 20 اولترا ذخیره کرده باشید، می‌توانید آنها را بدون هیچ تاخیری روی لپ‌تاپ خودتان باز کنید. کارهایی مانند باز کردن، ویرایش و مدیریت یادداشت‌ها هم در نسخه جدید این اپلیکیشن بسیار روان‌تر شده است. 

مثلا در زمان استفاده از قلم S Pen، قابلیت Auto Straighten یادداشت‌های کج یا نامنظم شما را به شکلی تنظیم می‌کند که خواندن آنها ساده‌تر باشد. قابلیت Audio Bookmark هم به شما کمک می‌کند تا در جریان جلسات یا سخنرانی‌های تجاری بتوانید یادداشت‌هایتان را با صدایی که ضبط می‌کنید هماهنگ کرده و به این ترتیب همزمان با نوشتن یادداشت، صدای سخنران را هم ذخیره کنید. سپس متناسب با گوش کردن به صدای جلسه، یادداشت‌های شما هم روی صفحه ظاهر می‎شوند تا بتوانید بخش‌های مهم را به یاد بیاورید. 

 انسجام بیشتر با مایکروسافت
همکاری سامسونگ با مایکروسافت اکنون در سری نوت 20 به مرزهایی جدید رسیده است. با استفاده از اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت، شما می‌توانید گوشی گلکسی خودتان را با استفاده از Link to Window به کامپیوتر متصل کرده و پیام‌ها، عکس‌ها، نوتیفیکشن‌‌ها و یادآوری‌های روی تقویم خود را بصورت آنی با کامپیوترتان هماهنگ کنید. سری گلکسی نوت 20 مجموعه‌ای از تجربه‌های جدید را در اختیار شما قرار می‌دهد که بهره‌وری‌تان را افزایش می‌دهند. 

در دوره‌ای که شما از خانه کار می‌کنید، امکان پرت شدن حواس‌تان به دلیل اختلال‌های زندگی عادی بسیار زیاد است. اما شرایط و فضای کارتان به هر شکلی که باشد، تلفیق سری گلکسی نوت با محصولات مایکروسافت باعث می‌شود بیشترین بهر‌ه‌وری و سادگی را در کارهایتان داشته باشید. با استفاده از اکانت سامسونگ خود می‌توانید جریان کاری پیوسته‌ای را بین گوشی، تبلت و ویندوز 10 کامپیوتر خود ایجاد کنید که بصورت خودکار Samsung Notes را با Microsoft 365 (که شامل Outlook و OneNote می‌شود) هماهنگ می‌کند. یادداشت‌هایتان به شکل فایل‌های تصویری در Outlook و OneNote ظاهر می‎شوند و به این ترتیب در همه تماس‌ها و جلسات‌تان به این یادداشت‌ها دسترسی خواهید داشت. 

 انجام‌ بازی‌های موردعلاقه‌تان در حال حرکت
از بازی‌های اکشن تا استراتژی، در هر ژانری، گوشی‌های سری گلکسی نوت 20 با بهره بردن از Xbox Game Pass Ultimate بهترین تجربه بازی موبایلی را در اختیار شما قرار می‌دهند. به این ترتیب شما به مجموعه‌ای با بیش از 100 عنوان بازی Xbox از روی Cloud (نسخه بتا) دسترسی خواهید داشت که بازی‌هایی مثل Minecraft Dungeons، Gears 5 و غیره را هم شامل می‌شود.  با دسترسی به اتصال فوق پرسرعت 5G و Wi-Fi 6 با کمترین تاخیر در سری گلکسی نوت 20، شما خواهید توانست بازی‌هایی با بالاترین کیفیت گرافیکی را در حال حرکت تجربه کنید. حتی برای تجربه بهتر از بازی ابری می‌توانید گوشی‌تان را از طریق بلوتوث به یک دسته بازی وصل کنید.

 ویدیوهایی خانگی با کیفیت سینمایی
چه در حال فیلمبرداری از اولین‌ قدم‌های کودک‌تان باشید و یا لحظه‌های خنده‌دار بازی حیوان خانگی‌تان را ثبت کنید، سری گلکسی نوت 20 به شما امکان می‌دهد تا همه این خاطرات را با بالاترین کیفیت در حالت Pro Video ذخیره کنید. با استفاده از قابلیت فیلمبرداری 8K یا 4K با سرعت 24 فریم در ثانیه، ویدیوهایی با کیفیت سینمایی خواهید داشت. یا می‌توانید برای داشتن بهترین تصویر ممکن، فیلمبرداری را با سرعت 120 فریم در ثانیه، با کیفیت Full HD انجام داده و بعد آن را روی صفحه نمایش 120 هرتزی گوشی پخش کنید. 

سری گلکسی نوت 20 سامسونگ مجهز به مجموعه‌ای از ابزارهای مختلف برای تصویربرداری بسیار ساده است. مثلا کنترل سرعت زوم به شما امکان می‌دهد تا با زوم آهسته‌تر فضایی دراماتیک ایجاد کنید و یا با بالا بردن سرعت زوم، صحنه‌‌ای هیجانی خلق کنید. 

 بازی را یک پله ارتقا دهید
مولتی‌تسکینگ صرفا به افزایش بهره‌وری شما مربوط نمی‌شود بلکه لذت شما از بازی را هم به بالاترین حد می‌رساند. سری گلکسی نوت 20 به شما امکان می‌دهد تا با اتصال به تلویزیون‌های هوشمند از طریق سامسونگ دکس، بتوانید اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را روی صفحه‌های بزرگ تماشا و اجرا کنید.

به این ترتیب همزمان با تماشای یک فیلم روی تلویزیون و به همراه خانواده، شما می‌توانید به پیام‌های دوستان‌تان پاسخ داده و یا از گلکسی نوت 20 به عنوان کنترل از راه دور استفاده کنید. 

سری گلکسی نوت 20 همچنین قابلیت کنترل سه انگشتی روی Touch Pad را به سامسونگ دکس اضافه کرد تا بدون نیاز به تجهیزات جانبی بیشتر بتوانید در فایل‌های خود حرکت کنید.
 


کد مطلب: 274006

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/274006/مرور-قابلیت-های-جدید-سری-نوت-20-سامسونگ

ITMen
  https://www.itmen.ir