کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فیس بوک یکپارچه‌سازی مسنجر و اینستاگرام را آغاز کرد

Androidpolice , 27 مرداد 1399 ساعت 21:37

اوایل سال گذشته میلادی، فیس‌بوک وعده داد که یک زیرساخت یکپارچه برای تمامی پلتفرم‌های پیام‌رسانی‌اش ایجاد می‌کند و حالا این اقدام را با یکپارچه سازی اینستاگرام و پیام‌رسان مسنجر پیش برده است.



آی‌تی‌من- فیس‌بوک قصد دارد پیام‌رسان مسنجر، پیام‌های مستقیم اینستاگرام و واتس‌اپ را یکپارچه کند، به نحوی که در هر کدام بتوان به پلتفرم دیگری پیام داد. این شرکت اخیرا  این رویکرد میان‌پلتفرمی را یک قدم به تحقق نزدیک کرده است. فیس‌بوک در روزهای اخیر تبلیغی را در اینستاگرام به صورت پاپ آپ نمایش می‌دهد که حاکی از یکپارچه سازی مسنجر با اینستاگرام است.


بنا به گزارش The Verge، این تبلیغ هم اکنون برای تعدادی از آگهی دهندگان و با عنوان «راهی تازه برای پیام دادن در اینستاگرام» به نمایش در می‌آید و نشان دهنده یک رابط کاربری و ایموجی‌های مورد استفاده است. اما علاوه بر بازطراحی پیام‌های دایرکت اینستاگرام، این وعده نیز داده شده که کاربران می‌توانند در اینستاگرام، با دوستان‌شان که حساب کاربری فیس‌بوک دارند هم چت کنند. به این معنی که در آینده نزدیک، کسانی که کار با اینستاگرام را ترجیح می‌دهند، نیازی به نصب فیس‌بوک مسنجر روی گوشی خود نخواهند داشت.


این قابلیت که با روزآمدسازی اینستاگرام در دسترس قرار می‌گیرد، هم‌اکنون در تعدادی از کشورها و برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS عرضه شده و تبلیغ آن به زبان‌های انگلیسی، کره‌ای و اسپانیایی منتشر شده است. البته به نظر می‌رسد این روزآمدسازی هنوز کامل نیست و کاربران فیس‌بوک فعلا از طریق اینستاگرام در دسترس نیستند.


کد مطلب: 274015

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/274015/فیس-بوک-یکپارچه-سازی-مسنجر-اینستاگرام-آغاز

ITMen
  https://www.itmen.ir