۰

موج جدید استخدام در آمازون

تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۲۳
موج جدید استخدام در آمازون
موج جدید استخدام در آمازون

آی‌تی‌من-  این غول تجارت الکترونیک در سال ۲۰۱۹ میلادی، ساخت یک برج ۴۳ طبقه در واشنگتن را به عنوان بخشی از یک پروژه آغاز کرد که به گفته آمازون ۱۵ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد کرد.

این شرکت روز جمعه اعلام کرد دو پروژه جدید را برای افزایش فضای اداری به میزان ۱۸۶۰۰۰ متر مربع آغاز کرده و فرصت‌های شغلی جدیدی را نیز فراهم خواهد کرد.

به گفته آمازون عملیات ساخت این پروژه‌ها آغاز شده و انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۳ میلادی به پایان برسد. قرار است این فضا علاوه بر تامین دفاتر اداری موردنیاز آمازون، چند فروشگاه و پارک عمومی‌را نیز در خود جای دهد. همچنین این شرکت مبلغ یک میلیون دلار را برای بهبود وضعیت زندگی خانواده‌های نیازمند ساکن در منطقه، تخصیص داده است.

در مجموع شرکت آمازون قصد دارد تا ۱۰ هزار کارمند جدید را در طول چند سال آینده در این منطقه به استخدام خود درآورد. در حال حاضر این شرکت ۸۷۷ هزار کارمند دارد و در جریان پاندمی‌ کووید ۱۹ محبوبیت آن در میان کاربران و خریداران اینترنتی به میزان قابل توجهی افزایش یافت.

آمازون در ماه آوریل اعلام کرد قصد استخدام ۷۵ هزار کارمند موقت را دارد تا بتواند پاسخگوی تقاضای روبه افزایش کاربران خود باشد.
از سوی دیگر آمازون اعلام کرد که به دنبال ایجاد 7000 فرصت شغلی دائم جدید در انگلیس است.

قرار است فرصت‌های شغلی جدید آمازون در انگلیس تا قبل از پایان سال جاری میلادی ایجاد شود.

برخی فروشگاه‌های آنلاین زنجیره‌ای دیگر در انگلیس نیز قصد دارند فرصت‌های شغلی تازه‌ایجاد کرده و افرادی را استخدام کنند. حتی سوپرمارکت زنجیره‌ای تسکو نیز تصمیم گرفته تا افرادی را برای تحویل آنلاین کالا در انگلیس استخدام کند.

نیروهای جدید آمازون در ۵۰ شهر انگلیس به کار گرفته خواهند شد. در مجموع با انجام استخدام‌های تازه تعداد افراد انگلیسی شاغل در آمازون از ۴۰ هزار نفر فراتر می‌رود که نسبت به یک سال قبل و پیش از شیوع ویروس کرونا تا یک سوم افزایش می‌یابد. افراد مذکور در زمینه‌های مختلفی فعال خواهند شد که از این جمله می‌توان به انبارهای آمازون، مسیرهای حمل و نقل کالا و غیره اشاره کرد.
 
مرجع : ايرنا
کد مطلب : ۲۷۴۱۴۱
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما