کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طرح «جهش تولید دانش‌بنیان» آماده ارائه به صحن مجلس است

مهر , 18 شهريور 1399 ساعت 14:43

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس شورای اسلامی گفت: روز یکشنبه کلیات طرح جهش تولید دانش‌بنیان در کمیسیون تخصصی مصوب شد و این طرح درحال نهایی شدن و آماده ارائه به صحن علنی است.



آی‌تی‌من- سید محسن دهنوی عصر دیروز در هجدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری برگزار شد با بیان اینکه زیست بوم اقتصاد دانش‌بنیان کشور دوران تاسیس خود را گذارنده است، بیان کرد: اکنون در مقطعی هستیم که با تلاش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بیش از  ۵ هزار شرکت دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه طرح جهش تولید دانش بنیان در ۳۳ بند در زمینه بیمه، مالیات، تامین اجتماعی، حضور دانش‌بنیان‌ها در مناقصات و ... تدوین شده است، افزود: روز یکشنبه کلیات طرح جهش تولید دانش‌بنیان در کمیسیون تخصصی مجلس شورای اسلامی مصوب شد و این طرح درحال نهایی شدن و آماده ارائه به صحن علنی مجلس است.

دهنوی عنوان کرد: در این طرح ۱۰۵ مورد از مسائل و مشکلات دانش‌بنیان‌ها را شناسایی کردیم و موانعی که مانع جهش تولید می شد را مورد بررسی قرار دادیم؛ اگر این طرح در صحن علنی مجلس تایید و مصوب شود، زیرساخت مراحل قانونی زیست بوم اقتصاد دانش‌بنیان کشور فراهم خواهد شد.


کد مطلب: 274150

آدرس مطلب :
https://www.itmen.ir/news/274150/طرح-جهش-تولید-دانش-بنیان-آماده-ارائه-صحن-مجلس

ITMen
  https://www.itmen.ir